Hei,
Asun Hoas-asunnossa ja haluaisin ottaa käyttöön itse ostamani reitittimen. Reititin ei kuitenkaan lukuisista yrityksistä huolimatta tunnista seinästä tulevaa nettiä. Kysyin asiasta reitittimen valmistajan asiakaspalvelusta ja heidän mukaansa vika ei ole reitittimessä, vaan nettiyhteydessä.
Voiko Sonera tehdä asialle jotain?
Tiedoksi, asuntoni Hoasnet ei ole koskaan pyytänyt minulta rekisteröitymistä netin käyttäjäksi.
Sivu 1 / 1
Hei heth,
Toimiiko yhteys ilman reititintä? Eli jos kytket koneen suoraan pistokkeeseen kiinni niin pääsetkö nettiin?
Mikäli et ole yhteyttä koskaan omiin nimiisi rekisteröinyt, niin olethan asiakaspalveluumme yhteydessä, niin voimme rekisteröidä liittymän sinulle.
Toimiiko yhteys ilman reititintä? Eli jos kytket koneen suoraan pistokkeeseen kiinni niin pääsetkö nettiin?
Mikäli et ole yhteyttä koskaan omiin nimiisi rekisteröinyt, niin olethan asiakaspalveluumme yhteydessä, niin voimme rekisteröidä liittymän sinulle.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.