Hei,
olemme Hoasin asunnon Matinniitynkuja 4 B 44 asukkaita. Jostakin syystä emme pysty rekisteröimään Soneraan. Kun explorer avataan, ilmestyy tavallisen maksullisen palvelun rekisteröintisivu. Olkaa hyvä, ja tehkää jotakin, koska tämä tilanne kestää jo kolme viikkoa. Palvelunumerossa on yleensä 30 minuttia jonotus aika.
Kiitos harkistanne,
Edyta
Sivu 1 / 1
Mikäli HOASnetin toiminnassa ilmenee vikaa, rekisteröityminen ei onnistu tai sinulla on jotain kysyttävää HOASnetistä, ole yhteydessä suoraan Soneran asiakaspalveluun 0200-17000 (mpm/pvm), niin rekisteröityminen voidaan tehdä puolestasi.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.