Skip to main content

Hoasnet tilaus

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 6 katselukertaa

Yritimme viimeviikolla tilata teiltä vuokraamme kuuluvaa (hoas) internet liittymää (Viljo Sohkasen Katu 3 D 032). Palvelunne kuitenki tyssäili vähän väliä. Tilauksen alkuvaiheilla palvelunne myös ilmoitti, että ''Osoitetta ei tunnistettu''? eikä tilaus täten onnistunut... Internetyhteys olisi kiva saada mahd. nopeasti.

3 kommenttia

  • May 14, 2013
Moikka semaa!

Jos netin kautta tilaaminen ei jostain syystä onnistu, voit pirauttaa meille maksuttomaan Myyntipalvelunumeroon 0800 133133 (ark. 8-20, la 9-16.30). HOAS -numero (löytyy vuokrasopimuksesta) on hyvä olla hollilla, kun soittelet :)

  • July 2, 2013
Hei! Tilasin HoasNet internetin teiltä puhelimitse n. puolitoista kuukautta sitten eikä vieläkään ole kuulunut mitään? Kokeilin myös toimisiko internet, mutta ei toiminut.

  • July 3, 2013
Hei semaa

Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tutkimaan, miltä liittymäsi näyttää. Mikäli et löydä tai et ole saanut asiakasnumeroasi, soita vikapalveluun numeroon 0206 90101 niin tarkistetaan tilanne.