Skip to main content
Hei

Muutin äskettäin HOASin asuntoon ja koitin tämän viikon alulla avata tuon perusliittymän (2M/2M). Selain ohjasikin rekisteröitymään Soneran asiakkaaksi ja tunnistautuminen verkkopankin kautta onnistui. Rekisteröitymissivusto ilmoitti asian olevan kunnossa. En ole kuitenkaan vieläkään saanut ilmoitusta yhteyden aukeamisesta, eikä se toiminutkaan ainakaan vielä eilen perjantaina. Käsitin että tuon liittymän tulisi aueta lähes välittömästi ilmoituksen tekemisestä.

Tiedoistani löytyy HOASin asiakasnumeroni jos se helpottaa asian ratkaisemisessa.
Hei nimi_erkki

Hoas-asiakasnumerolla en valitettavasti löydä asiakastietojasi. Suosittelisin tässä tapauksessa ottamaan yhteyttä suoraan vikapalveluun 0206 90101 koska asiakasnumeroakaan sinulla ei vielä ole. Voit ottaa meihin yhteyttä myös facebookin privaviestillä niin saadaan sitäkin kautta hommaa eteenpäin!
Soitin vikapalveluun ja liittymä saatiin sitä kautta toimintaan, kiitos siitä.

Kysyisin vielä nopeuden nostosta:

1. Koska laskutus alkaa, jos nostan nopeuden nyt 2M -> 10M? Entä nouseeko nopeus välittömästi?

2. Mitä tuolle kahden vuoden määräaikaissopimukselle käy, jos muutan pois HOAS-asunnosta tuona aikana?

Vastaa