Hei
Muutin äskettäin HOASin asuntoon ja koitin tämän viikon alulla avata tuon perusliittymän (2M/2M). Selain ohjasikin rekisteröitymään Soneran asiakkaaksi ja tunnistautuminen verkkopankin kautta onnistui. Rekisteröitymissivusto ilmoitti asian olevan kunnossa. En ole kuitenkaan vieläkään saanut ilmoitusta yhteyden aukeamisesta, eikä se toiminutkaan ainakaan vielä eilen perjantaina. Käsitin että tuon liittymän tulisi aueta lähes välittömästi ilmoituksen tekemisestä.
Tiedoistani löytyy HOASin asiakasnumeroni jos se helpottaa asian ratkaisemisessa.
Sivu 1 / 1
Hei nimi_erkki
Hoas-asiakasnumerolla en valitettavasti löydä asiakastietojasi. Suosittelisin tässä tapauksessa ottamaan yhteyttä suoraan vikapalveluun 0206 90101 koska asiakasnumeroakaan sinulla ei vielä ole. Voit ottaa meihin yhteyttä myös facebookin privaviestillä niin saadaan sitäkin kautta hommaa eteenpäin!
Hoas-asiakasnumerolla en valitettavasti löydä asiakastietojasi. Suosittelisin tässä tapauksessa ottamaan yhteyttä suoraan vikapalveluun 0206 90101 koska asiakasnumeroakaan sinulla ei vielä ole. Voit ottaa meihin yhteyttä myös facebookin privaviestillä niin saadaan sitäkin kautta hommaa eteenpäin!
Soitin vikapalveluun ja liittymä saatiin sitä kautta toimintaan, kiitos siitä.
Kysyisin vielä nopeuden nostosta:
1. Koska laskutus alkaa, jos nostan nopeuden nyt 2M -> 10M? Entä nouseeko nopeus välittömästi?
2. Mitä tuolle kahden vuoden määräaikaissopimukselle käy, jos muutan pois HOAS-asunnosta tuona aikana?
Kysyisin vielä nopeuden nostosta:
1. Koska laskutus alkaa, jos nostan nopeuden nyt 2M -> 10M? Entä nouseeko nopeus välittömästi?
2. Mitä tuolle kahden vuoden määräaikaissopimukselle käy, jos muutan pois HOAS-asunnosta tuona aikana?
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.