Skip to main content
Vuokrasopimuksen teon yhteydessä painotettiin erityisesti, että HOASnet täytyy aktivoida omilla tunnuksilla ensimmäisellä käyttökerralla. Mukana tulleen Soneran ohjeläpyskän mukaan kyseisen aktivointi-/kirjautumissivun pitäisi avautua automaattisesti, kun kone kytketään ensimmäisen kerran HOASnettiin.

Tällaista sivua ei ole ilmestynyt, vaan netti alkoi toimimaan suoraan. Miten saan kyseisen kirjautumissivun näkyviin manuaalisesti, jotta pääsen kirjautumaan omille sivuilleni? Joitakin keinoja on jo kokeiltu, mutta tuloksetta.
Vaikuttaa siltä, että edellinen asukas ei ole irtisanonut omaa liittymäänsä. Tämän seurauksena yhteys toimii automaattisesti, eikä rekisteröintisivu aukea. Asiasta kannattaa olla yhteydessä Asiakaspalveluumme, jotta sinulle voidaan luoda omat tunnukset.

T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Sama tilanne täällä, reilu puolisen vuotta nähtävästi on sitten edellisen asukkaan jäämistöllä surffailtu.
Hienoahan tässä on, että verkossa teidän asiakaspalveluunne ei taida voida olla yhteydessä ilman niitä tunnuksia, joiden aikaan saaminen vaatii asiakaspalveluun yhteydenottoa?

Onhan puhelinkin tietysti keksitty, mutta näin Internet -aikakautena olisi vallan mainiota, jos tällaiset asiat voisi hoitaa verkossa..

Vastaa