Vuokrasopimuksen teon yhteydessä painotettiin erityisesti, että HOASnet täytyy aktivoida omilla tunnuksilla ensimmäisellä käyttökerralla. Mukana tulleen Soneran ohjeläpyskän mukaan kyseisen aktivointi-/kirjautumissivun pitäisi avautua automaattisesti, kun kone kytketään ensimmäisen kerran HOASnettiin.
Tällaista sivua ei ole ilmestynyt, vaan netti alkoi toimimaan suoraan. Miten saan kyseisen kirjautumissivun näkyviin manuaalisesti, jotta pääsen kirjautumaan omille sivuilleni? Joitakin keinoja on jo kokeiltu, mutta tuloksetta.
HOASnetin käyttöönoton "olemattomuus"
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.