Skip to main content
Hei !

Olen muutamaan otteeseen koittanut rekisteröidä HOASnettiä ja kaikki menee hyvin kunnes rekisteröimisen loppuvaiheilla tuleekin ilmoitus, että "hetkellisesti poissa käytöstä". Onko systeemissä jotain vikaa vai missä?
Moi Hotem,
Rekisteröintiongelmista ei ole tullut ainakaan vielä meille muita ilmoituksia. Oletko yrittänyt rekisteröitymistä useampana päivänä, vai tuliko ongelma esiin tänään?
Ainakin viitenä päivänä nyt eikä tänäänkään onnistunut. Kohdassa 4 tulee "order information on hetkellisesti poissa käytöstä". Pystyttekö te rekisteröimään minut HOASnettiin vai mitä pitäisi tehdä?
Kyllä rekisteröinti onnistuu meidänkin kautta. Pirauta Myyntipalveluumme p. 0800 133 133, niin saadaan netti pelaamaan!

Vastaa