Hei,
Tietokoneeni ei ohjautunut automaattisesti kotikoneeltani HOASnetin
rekisteröitymisportaaliin. Pääsin suoraan vain internetiin, mutten pystynyt
rekisteröitymään missään. Miten pystyisin tekemään tämän, jotta saisin avattua
sähköpostitilin yms.?
Kiitos!
Sivu 1 / 1
Todennäköisesti asunnossasi/huoneessasi toimii edellisen asukkaan rekisteröimä yhteys, jota ei vielä ole poistettu. Jotta saisit itsellesi tunnukset ja liittymän hallinnointioikeudet, sinun kannattaa soittaa asiakaspalvelunumeroomme 0200 17000.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.