Hei,
mistäköhän kiikastaa kun mokkula (Huawei E1557) ei enää siirry HSDPA-tilaan dataa siirrettäessä? Pysyy koko ajan WCDMA-tilassa ja yhteys on tuskallisen hidas. Vika ilmaantui viime viikon lopulla ja HSDPA-tila on pysynyt kateissa siitä saakka.
Vika verkossa (paikka Turun keskusta) vaiko mokkulassa?
HSDPA-yhteys kateissa
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.