Skip to main content

HSDPA-yhteys kateissa

  • December 11, 2014
  • 5 kommenttia
  • 4 katselukertaa

Hei,

mistäköhän kiikastaa kun mokkula (Huawei E1557) ei enää siirry HSDPA-tilaan dataa siirrettäessä? Pysyy koko ajan WCDMA-tilassa ja yhteys on tuskallisen hidas. Vika ilmaantui viime viikon lopulla ja HSDPA-tila on pysynyt kateissa siitä saakka.

Vika verkossa (paikka Turun keskusta) vaiko mokkulassa?

5 kommenttia

  • February 7, 2011
Abobob: Oletko tarkistanut, mitkä verkon asetukset Mobile partner –ohjelmaan on valittu? Ohjeet asetusten tarkistamiseen löydät täältä. Voisit kokeilla eri verkkotyyppejä (muita kuin "WCDMA only"). Mikäli ongelma ei selviä ja vika jatkuu, olethan yhteydessä Vikapalveluumme puhelimitse tai tekemällä yhteydenottopyynnön Omien Sivujen kautta.

  • April 4, 2011
täällä myös sama ongelma... ollut vasta puolisen vuotta... ja olen ollut yhteydessä asiakaspalveluun lukemattomia kertoja ja aina siellä vain sanotaan että tilanne muuttuu pian... EI OLE NÄKYNY MUUTTUVAN!!!
on ollu jo ehdoissa sopimuksen purkukin soneran puolelta mutta viimeisenä sanottiin että melkein viereeni avataan uusi 3g-tukiasema maaliskuun loppuun mennessä ja ongelmien pitäisi poistua mutta näin ei taaskaan käynyt... En jaksa enää soitella sinne asiakaspalveluun kun sieltä ei näköjään saa apua MUTTA LASKUA SAA kun saa jonottaa tuntitolkulla eikä kukaan ole ehdottanut minkäänlaista hyvitystä tai mitään... maksan nopeimmasta mahdollisesta mokkulanetistä mutta yhteys täytyy pitää gprs:nä jotta toimii... JOKO SIELTÄ VOISI JOKU OTTAA MINUUN YHTEYTTÄ JA LOPETTAA TÄMÄN KÄRSIMYKSEN...


Kiitoksia

  • April 5, 2011
Hei, tarkistin tilanteen ja luvattua tukiasemaa ei ole vielä saatu käyttökuntoon. Oletko tutustunut kiinteän laajakaistan tarjouksiin? Tarkistin asiakasnumerollasi että, osoitteeseesi olisi mahdollisuus kiinteään laajakaistaan. Asiakaspalveluumme voit varata soittopyynnön ajanvarauskalenterista.

  • April 6, 2011
olen tehnyt kyselyn verkon rakentamisesta ja sain siihen vastauksen joka oli muistaakseni 1090€ ja tuollaisella summalla on turhaa kuvitellakkaan että edes harkitsen sitä.
edellisen asukkaan aikaan verkko purettu luultavasti vr:n toimesta junaradan sähköistyksen takia.
Siitä tulikin mieleen että miksi kaverini sai linjan taloon ilmaiseksi, koska talossa on linja ollut ennenkin, mutta linja oli purettu siinäkin tapauksessa edellisen asukkaan aikana ja minulta vaaditaan kohtuuttomia summia.

  • April 6, 2011
fromtexas kirjoitti:
olen tehnyt kyselyn verkon rakentamisesta ja sain siihen vastauksen joka oli muistaakseni 1090€ ja tuollaisella summalla on turhaa kuvitellakkaan että edes harkitsen sitä.
edellisen asukkaan aikaan verkko purettu luultavasti vr:n toimesta junaradan sähköistyksen takia.
Siitä tulikin mieleen että miksi kaverini sai linjan taloon ilmaiseksi, koska talossa on linja ollut ennenkin, mutta linja oli purettu siinäkin tapauksessa edellisen asukkaan aikana ja minulta vaaditaan kohtuuttomia summia.


Tätä asiaa on käsitelty ketjussa viewtopic.php?f=52&t=844