Moi!
Minkähän takia taskunetissä ei toimi HSUPA?
Rouvan läppäri sai 1,2/1,5 Mbit/s 135 ms ping.
Samsung Galaxy Ace taskunetillä 1,3/0,3Mbit/s ja 300 ms ping. Maksimi nopeus verkkoon päin on ollut 0,37 Mbit/s.
Taskunettiä tilatessa, tai misään kuvauksissakaan (ainakaan 5 minuutin etsimisellä), ei mielestäni kerrota että kyseessä on nopeudeltaan rajoitettu yhteys vaan luulin että kaikki nettipaketit ovat "täydellä nopeudella".
t. Kimmo:)
HSUPA nettipaketeissa?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.