Hei
Tilasimme 2.1.2012 mieheni kanssa uudet puhelimet teiltä. Mieheni sai Nokian N9:n kahden päivän päästä. Minun HTC Radar:n kohdalla lukee edelleen, että tilaus on vastaanotettu. Tilatessani puhelinta, näkyi sen kohdalla merkintä: varastossa. Sivuillanne myös lukee, että toimitusaika on maksimissaan 7vrk. Olen laittanut viestiä asiaa koskien, mutta kukaan ei ole siihen vaivautunut vastaamaan. Olisiko mahdollista saada nyt tätä kautta tietää, onko nyt niin, ettei kyseistä puhelinta kuitenkaan ollutkaan varastossa ja kuinka kauan mahdollisesti sen toimittaminen kestää. Huomenna on pyhäpäivä, joten varmasti toimittaminen kestää ainakin ensi viikolle. Kiitos vastauksesta.
Ystävällisesti
Flameone
HTC Radar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.