Olen omistanut kyseisen liittymän kohta n.vuoden ja vielä olisi vuosi kärsimistä jäljellä. Olen asunut mokkulan kanssa kahdessa eri osoitteessa eikä kummassakaan toimi juuri yhtään. Silloin tällöin mokkula ottaa yhden sekunnin piikin johonkin kahteen megatavuun jonka jälkeen taas 10-100kbps. Nytkin täytyy gsm verkolla olla tässä että saisi tämän illan aikana tämän viestin eteenpäin.
Mulle luvattiin joku 3.6Mbps olevinaan tää liittymä, olen soittanut tästä asiakaspalveluunne kaksi kertaa joista on tullut yhteensä 20€ puhelin laskua joka on ihan käsittämätöntä. Ainut mitä sieltä on luvattu niin jotain lisäkapasiteettia tukiasemaan joka minua palvelee.
Olen itse kilpailijan firmassa aspassa töissä ja tiedän että se mokkula toimisi täällä 100x paremmin ja asiakaspalvelu muutenkin paremmin. Teiltä ehdotettiin että ota 40e maksava joku laajakaista tähä kylkee, just joo tämä 17,90e/kk on ihan liikaa tästäkin mokkulasta mikä lie. 3G verkon pitäisi olla hyvä tällä alueella ja mokkulassa sininen valo pohjassa palaakin mutta silti mobile partnerin statistiikat nollilla. Kaikki mahdolliset päivityksen partneriinkin tehty. Avopuolison pitäisi saada tehtyä yliopiston kouluhommia netissä aika paljon ja opinnot vaativat internet yhteyden, tämän mokkulan otin asepalvelukseen jossa se pelasi juuri sen mitä tarvitsikin. Kotioloissa ei yhtään vaikka teidän teknisen tuen mukaan olen hyviä nopeuksia saanutkin, ei siinä mitään jos kolme kertaa päivässä parin sekunnin ajan saan hyvän nopeuden jos muulloin en saa.
Ette varmaan sieltä mitään tietoja minusta nää kun viimeisemmän laskunkin olen hävittänyt nii en saanu tuoho rekisteröitymiseen asiakasnumeroa. Onko teillä edes mahdollista laskea vaikka liittymän nopeutta niin saisi hintaakin alas sillä mitään kirjallisia reklamaatioita työ ette edes ehdota että tekisin. Tähän hintaan mitä tätä maksan nii saisi hitaimman kiinteänkin yhteyden kaikilta muilta paitsi teiltä. Paskaa sanon minä.
Sivu 1 / 1
Getzi: Jos luvattu tukiaseman lisäkapasiteetti ei ole tuonut parannusta tilanteeseesi, niin suosittelen vielä ottamaan yhteyttä Vikapalveluumme. Soitto maksaa normaalin matkapuhelinmaksun, kuten soitto asiakaspalveluummekin.
Vaihtoehtoisesti voit jättää yhteydenottopyynnön asiasta Omien Sivujen kautta.
Samalla kertaa voit pyytää tarkistamaan liittymän palvelut. Määräaikaisista sopimuksista löydät lisätietoa Ohjeista ja vinkeistämme.
Ellei näistä mistään ole sinulle apua, voit halutessasi tehdä reklamaation asiasta.
Vaihtoehtoisesti voit jättää yhteydenottopyynnön asiasta Omien Sivujen kautta.
Samalla kertaa voit pyytää tarkistamaan liittymän palvelut. Määräaikaisista sopimuksista löydät lisätietoa Ohjeista ja vinkeistämme.
Ellei näistä mistään ole sinulle apua, voit halutessasi tehdä reklamaation asiasta.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.