Skip to main content
Tänään tuli Soneralta uusi liittymä ja uusi päätelaite, Huawei B593S. Kahdella ulkoisella antennilla speedtest antaa 5-8 mbps, mikä on tällä alueella todella hyvä. Ongelmana on se, että silloin tällöin netti "katkeaa". Yhteys on kyllä, mutta data ei liiku. Parin minuutin päästä netti alkaa taas toimia, joskus kestää pidempää. Tämä on erittäin ärsyttävää, mitähän voisi tehdä?
Toinen mikä ihmetyttää on se, että reititin näyttää signaaliksi 1/5 tolppaa vaikka ne kaksi suunta-antennia on kiinni. iPad ja iPhone näyttävät 3-4/5 tolppaa, mikähän tässä sitten on ja voisiko tämä jotenkin vaikuttaa pätkimiseen?
Olisi kyllä kiva jos tämä toimisi, mobiilidata toimii jo hyvin ja tämä uusi verkkokin ihan nopeasti mutta häiritsevästi pätkii.
Hei imas145!

Kiitos viestistäsi ja mukava kuulla, että liittymäsi nopeus on tyydyttävällä tasolla.

Tuota yhteyden pätkimistä on kyllä syytä tutkia. Jotta viestisi voidaan varmuudella kohdistaa oikealle liittymälle, lisäisitkö asiakasnumerosi (10 numeroa) tämän Keskustelupalstan profiiliisi. Asiakasnumerosi ei näy muille Keskustelupalstan käyttäjille.

Ohje: Omat asetukset => Profiili => Asiakasnumeron kohdalle kirjoitetaan asiakasnumero (10 numeroa). Vaihtoehtoisesti voit kirjoittaa asiakasnumeron kohdalle Sonera Liikkuva Netti -liittymäsi liittymänumeron ilman ensimmäistä nollaa. Liittymänumero löytyy esim. tilausvahvistuksesta. => Lähetä.

Vastaa