Huaweu E1552 ei rekisteröidy automaattisesti eikä manuaalisesti.
En myöskää pystynyt soittamaan Soneran asiakaspalveluun kysyäkseen apua. Eli miten saan rekisteröityä, että internetti kenties toimisi?
Sivu 1 / 1
Voit ottaa yhteyttä Soneran Vikapalveluun myös lähettämällä Soneran Omien Sivujen kautta 'Matkapuhelinliittymän ongelmatilanne' - lomakkeen, mutta kiireellisessä tapauksessa kannattaa ottaa yhteys Vikapalveluun puhelimitse.
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Syyskuun lopussa Sonera otti kyllä yhteyttä jättäessäni vikailmoituksen nettisivulla.
Sen jälkeen jouduin soittamaan vielä kolme kertaa.
Sen jälkeen jouduin soittamaan vielä kolme kertaa.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.