Tilasin 24 kk liittymän Huawei E1552- tikulla. Miksi toimitusaika jopa 4 VIIKKOA ???
Siis pääsen nettiin vasta helmikuussa mutta laskutus alkaa jo tammikuussa ???
Tuleeko edes sim-kortti ja liittymä auki heti ? Käsittämätöntä toimintaa !
Huawei E1552- tikun viivytys ?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.