huawei E173 ja ubuntu 10.04
Terve! Saako huawein E173 tikun jotenkin toimimaan leeenuxissa, jossa on ubuntu 10.04 ydin (lucid lynx)? En tiedä linuksista paljoa mitään, mutta wikipedian/googlen avulla uskosin ymmärtäväni neuvoja. Niin ja kyllä, voisin vaihtaa johonki muuhun netbookdistroon, mutta tämä kuullostaa parhaalta, jos tuon tikun nyt saa toimimaan. Jos mikään muu ei auta, voin viimeiseksi yrittää vaihtaa kernelin uusimpaan 10.10:neen, mutta en tuota vielä tee, koska se saattaa tuhota koko systeemin. Ai niin, kone jolla yritän tuota tikkua saada toimimaan on asus eeepc 701 sd. Kiitos avusta jo etukäteen =).
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.