Skip to main content

huawei E173 ja ubuntu 10.04

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Terve! Saako huawein E173 tikun jotenkin toimimaan leeenuxissa, jossa on ubuntu 10.04 ydin (lucid lynx)? En tiedä linuksista paljoa mitään, mutta wikipedian/googlen avulla uskosin ymmärtäväni neuvoja. Niin ja kyllä, voisin vaihtaa johonki muuhun netbookdistroon, mutta tämä kuullostaa parhaalta, jos tuon tikun nyt saa toimimaan. Jos mikään muu ei auta, voin viimeiseksi yrittää vaihtaa kernelin uusimpaan 10.10:neen, mutta en tuota vielä tee, koska se saattaa tuhota koko systeemin. Ai niin, kone jolla yritän tuota tikkua saada toimimaan on asus eeepc 701 sd. Kiitos avusta jo etukäteen =).

2 kommenttia

  • December 9, 2010
Ohjeista ja vinkeistämme löytyvän nettitikkujen yhteensopivuustaulukon mukaan nettitikkua ei ole testattu tai valmistaja ei ilmoita toimivuutta Linuxiin.

Ubuntu Suomella on keskustelualue, jossa asiasta voisi olla tietoa http://forum.ubuntu-fi.org.

  • December 9, 2010
juu, se voisi tosiaan olla parempi paikka kysellä tätä.