Skip to main content

Huawei E173 yhdistää mutta ei lataa

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 6 katselukertaa

Auttakaa kiitos, koneessa XP ja nettinä Soneran nettitikku Huawei E173.
Mobile Partnerin asennus onnistui hyvin, ja kyllähän se näyttää ihan HSPA:na yhdistävänkin, mutta ei se mitään lataa...
Vanhalla tikulla toimi ilman ongelmia lukuunottamatta onnetonta nopeutta.
Ja yritin pari kertaa uudelleenasentaa MP:n, bootata koneen ja korjata yhteyden ohjauspaneelista, siltikään ei toimi.
Eilen ekaa kertaa kokeillessa Live Messenger toimi hyvin mutta netti ei silloinkaan ladannu.

1 kommentti

  • November 29, 2011
Hei Kim! Mikäli koneessasi toimii Messenger normaalisti, pitäisi myös koneen olla yhteydessä verkkoon tällöin.

Oletko tarkistanut mahdollisen palomuurisi asetukset, ettei sielä ole mitään estoja päällä?

Ohjeista ja vinkeistä löytyy hyödyllisiä vinkkejä, joihin kannattaa käydä myöskin tutustumassa.

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera