Auttakaa kiitos, koneessa XP ja nettinä Soneran nettitikku Huawei E173.
Mobile Partnerin asennus onnistui hyvin, ja kyllähän se näyttää ihan HSPA:na yhdistävänkin, mutta ei se mitään lataa...
Vanhalla tikulla toimi ilman ongelmia lukuunottamatta onnetonta nopeutta.
Ja yritin pari kertaa uudelleenasentaa MP:n, bootata koneen ja korjata yhteyden ohjauspaneelista, siltikään ei toimi.
Eilen ekaa kertaa kokeillessa Live Messenger toimi hyvin mutta netti ei silloinkaan ladannu.
Huawei E173 yhdistää mutta ei lataa
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.