Moro,
Mulla on Huawei E1762 nettitikku jonka kanssa on ongelmia.
Tai ei luultavasti tikussa mitään,mutta mobile partner ohjelma aiheutta Vistassa välillä koneen sulkeutumisen "lennossa"
Olen poistanut ohjelman,siivonnut vanhat asennustiedostot ja asentanut ohjelman uudestaan.
Vika on 99% siinä mobile partner ohjelmassa,koska kone ei kaadu ikinä,jos tikku ja softa ei ole päällä.
Eli onko saatavilla koskaan-ikinä mitään päivitystä mobile partneriin ja tuleeko koskaan valmistajalta tikkuun esim bios päivityksiä,koska ei se tikun softakaan ole mikään täydellinen... :(
Entäs kun päivitän koneeseen windows 7 käyttiksen,toimiiko tikku siinä....koska mobile partner ei vissiin ainakaan toimi ???
Eli semmoisia terveisiä täältä meriltä...jäitä rittää pitkälle kevääseen :(
-E-
Sivu 1 / 1
Asiasta kannattaa olla tarvittaessa yhteydessä matkapuhelinpuolemme vikapalveluun, jossa pystytään paremmin auttamaan Liikkuva Laajakaistaan liittyvissä ongelmakysymyksissä. Matkapuhelin vikapalvelumme numero on 0206 90101 (valinta 1).
Keskustele ja kysy foorumi ei toistaiseksi käsittele matkapuhelin- tai Liikkuva Laajakaista - liittymiä, vaikka pyrimme tietämyksemme mukaan auttamaan myös näissä asioissa. Palstalla asiakaspalvelustamme vastaavien henkilöiden asiantuntemus on kiinteän verkkomme tuotteiden puolella.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Keskustele ja kysy foorumi ei toistaiseksi käsittele matkapuhelin- tai Liikkuva Laajakaista - liittymiä, vaikka pyrimme tietämyksemme mukaan auttamaan myös näissä asioissa. Palstalla asiakaspalvelustamme vastaavien henkilöiden asiantuntemus on kiinteän verkkomme tuotteiden puolella.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.