Skip to main content

Huawei E1762 ja Mac

  • December 11, 2014
  • 0 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Hei.
Onko hyviä niksejä? Minulla on kaksi macciä ja kumpaakaan en saa toimimaan onnistuneen Mobile Partnerin asennuksen jälkeen. Heittää herjaa kuten "Network Connection - no phone service detected. Check phone line and try again" - ei auta vaikka kuinka tarkista, syötän pin koodeja tai liittymänumeroa pyydettäessä...
Neuvoton.