Hei.
Onko hyviä niksejä? Minulla on kaksi macciä ja kumpaakaan en saa toimimaan onnistuneen Mobile Partnerin asennuksen jälkeen. Heittää herjaa kuten "Network Connection - no phone service detected. Check phone line and try again" - ei auta vaikka kuinka tarkista, syötän pin koodeja tai liittymänumeroa pyydettäessä...
Neuvoton.
Huawei E1762 ja Mac
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.