Hei,
tilasin langattoman liittymän ja valitsin Huawein E1762 mokkulan liittymän modeemiksi. Nyt kuitenkin ilmeni että tietokoneeni EI KÄYNNISTY (!) kun usb-tikku on kiinni tietokoneessa. Tietokoneena toimii Macbook käyttiksenä Leopard uusimalla päivtyksellä (10.5.8).
Konetta käynnistäessä se jää jumiin aloitusruutuun joskis sillä erotuksella että mäkin tuttu "latausympyrä" ei ilmesty ollenkaan. Olen koittanut käynnistää konetta useita kertoja manuaalisesti boottaamalla ja myös antanut koneen rauhassa käynnistyä niin kauan että se alkaa omatoimisesti uudelleenkäynnistää itseään (ongelman takia..)
Koneen käynnistys toimii moitteettomasti heti kun tikun irroittaa koneesta ja jos sen kytkee koneen käynnistyttyä ei sen käytössä ole mitään ongelmia.
Onko kyseinen tikku viallinen vai missä mättää ja miten asia saadaan pikimmiten korjattua vai puranko suosiolla sopimuksen?
Sivu 1 / 1
Tässä ongelmatilanteessa, kannattaa olla asian selvittämiseksi yhteydessä suoraan matkapuhelin vikapalveluumme, jonka numero on 0206 90101 (pvm/mpm, valikko 1: matkapuhelinasiat).
Autamme palstallamme kiinteän verkkomme Sonera Laajakaista -liittymiin liittyvissä kysymyksissä, mutta ainakaan toistaiseksi emme pysty auttamaan tämän palvelun kautta Liikkuvan Laajakaistan kysymyksissä. Näissä kysymyksissä matkapuhelin vikapalvelumme ja asiakaspalvelumme pystyy auttamaan sinua parhaiten.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Autamme palstallamme kiinteän verkkomme Sonera Laajakaista -liittymiin liittyvissä kysymyksissä, mutta ainakaan toistaiseksi emme pysty auttamaan tämän palvelun kautta Liikkuvan Laajakaistan kysymyksissä. Näissä kysymyksissä matkapuhelin vikapalvelumme ja asiakaspalvelumme pystyy auttamaan sinua parhaiten.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.