Hei,
Haluaisin saada nettiyhteyteni toimimaan mahdollisimman nopeasti USB-nettitikun koneeseenliittämisen jälkeen. Tämä onnistuisi käyttämällä Mac:n omia ajureita. Tällä hetkellä kuitenkin Nettitikun kytkeminen saa aikaan useita Pop-up-ikkunoita, sen yrittäessä asentaa itse itseään. Ensimmäinen hyppyikkuna syntyy, kun tikku "mounttaa" itsensä ja toinen kun se yrittää tarjota käyttäjälle Mobile Partner -ohjelman asennusta.
Millä tavalla tämä tikun käyttöönottoa turhaan hidastuttava automaattinen asennus olisi mahdollista saada pois päältä?
Käyttöjärjestelmäni on OS X 10.5.8.
Kiitos vastauksestanne jo näin etukäteen!
Huawei E1762 käyttöönoton nopeuttaminen Mac:ssä
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.