Skip to main content
Elikkäs tilasin kyseisen mokkulan + soneran 3.6 megan paketin ja mokkula tuli tänään postissa (18.11.2009) ja ongelmana on, että kun mokkulaa yrittää yhdistää niin tulee ilmoitus, että yhteyttä ei voida muodostaa ennen verkon rekisteröintiä!

Käytössäni on toinen mokkula (Huawein vanhempi malli), joka toimii hyvin ja myös uusi mokkula toimii vanhan mukana olleella sim-kortilla!? eli mikä avuksi? onko liittymä avattu?
Apua ongelmaan kannattaa kysyä matkapuhelinpuolen Vikapalvelusta numerossa 0206 90101 ja valinta 1.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Sonera-asiantuntija kirjoitti:
Apua ongelmaan kannattaa kysyä matkapuhelinpuolen Vikapalvelusta numerossa 0206 90101 ja valinta 1.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu


Olen nyt lueskellut näitäå kysy/vastaa palstoja ja aika pettynyt olen tähän hommaan. Tämä toimii kuin vanha tv-ohjelma "kysy mitä haluat, me vastaamme mitä haluamme".

Jos asiakkaat haluavat tietoa asiasta/ongelmasta, niin vastauksena ei mielestäni riita; "ota yhteyttä vikapalveluun". Miksei tällä palstalla voi olla teknisen tuen vastauksia?
ukkoja: Liikkuvaa laajakaistaa koskeviin kysymyksiin vastataan "best effort" periaatteella. Meidän Keskustele ja kysy - palstalle Soneralta vastaavien henkilöiden asiantuntemus on kiinteän verkon tuotteiden puolella ja Laajakaista Langattomassa. Näin ainakin toistaiseksi.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa