Eräs tuttava toi kannettavansa huoltoon kun ei saa mokkulaa toimimaan, ja eikä ihme. En minäkään vaikka alalla olen ollutkin ihan tarpeeksi tekemisissä kaikenmoisten ongelmien kanssa. Tälläistä koskaan en ole nähnyt.
Eli kun Mobile Partnerin käynnistää niin laite tunnistaa kyllä WCDMA Sonera verkon ja signaali hyvä mutta kun yrittää yhdistää niin tulee popup:
Error 6: kahva ei kelpaa. Ja mitenkään ei siitä voi edetä.
Tyylikäs käännöskukkanen siis jostain englanninkielisestä virheestä. Ehkäpä incorrect handle tms? Jokatapauksessa mitään ratkaisua en keksi eli apu olisi hyvästä.
Tietokone on F-S Amilo Xa 2528
Käyttis: Vista Home Premium 32bit
Sivu 1 / 1
Ohjeet ja vinkit - sivuilla on aiheeseen liittyen ohjeistusta otsikolla Nettitikun asennus onnistui, mutta yhteys ei toimi.
Itse koettaisin vastaavassa tapauksessa ensimmäiseksi Huawein ohjelmiston poistamista ja uudelleen asentamista. Virheilmoitus Error 6: kahva ei kelpaa ei ole tuttu. Onko joku saanut ratkaistua vastaavan ongelman?
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Itse koettaisin vastaavassa tapauksessa ensimmäiseksi Huawein ohjelmiston poistamista ja uudelleen asentamista. Virheilmoitus Error 6: kahva ei kelpaa ei ole tuttu. Onko joku saanut ratkaistua vastaavan ongelman?
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Ensimmäinen asia mitä teinkin oli ohjelmiston poisto ja uudelleenasennus vaikka olin jo valmiiksi varma ettei se auta. Annoin jo kannettavan takaisin ja neuvoin pyytämään jos saisi testata toisella mokkulalla ettei vaan ole laitevika mutta voisi noita profiili/yhteysasetuksiakin katsella jos sen vielä saan katseltavakseni.
Oletan että siellä asiakaspalvelussakaan ei kukaan ole moista virheilmoitusta koskaan nähnyt? On meinaan sen verran eksoottiselta vaikuttava minullekkin.
Oletan että siellä asiakaspalvelussakaan ei kukaan ole moista virheilmoitusta koskaan nähnyt? On meinaan sen verran eksoottiselta vaikuttava minullekkin.
Ohjeet ja vinkit - sivulla on Huawei E220 - modeemille oma sivunsa ja sen alareunassa linkki päivitystiedostoon. Sen asennusta kannattanee kokeilla, ellet ole sitäkin jo tehnyt.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.