Kun yritän yhdistää Mobile Partnerilla tietokonetta internettiin, tulee siihen error 797. Se on toiminut noin puoli vuotta kyseisessä tietokoneessa moitteitta. Tietokoneessa on Windows Vista (32-bittinen). Olen jo yrittänyt päivittää teidän sivuilta ajureita(http://www.sonera.fi/Laajakaista/Langat ... sta#Ohjeet). Onko teillä jotain muita ajureita ym. vai mitä pitäisi tehdä?
Sivu 1 / 1
Tuleeko siihen muuta tarkempaa tietoa kuin virhenumero? Jostain syystä oma E220 ei anna koskaan mitään virhenumeroita, vaikka muutaman kerran on pätkäissytkin.
Kannattaa kokeilla poistaa asennus koneesta kokonaan, eli tikku irti ja lisää ja poista -sovelluksen kautta poistat tuon Mobile Partnerin. Sitten kone uudelleenkäynnistykseen ja tikku takaisin kiinni.
Kannattaa kokeilla poistaa asennus koneesta kokonaan, eli tikku irti ja lisää ja poista -sovelluksen kautta poistat tuon Mobile Partnerin. Sitten kone uudelleenkäynnistykseen ja tikku takaisin kiinni.
olen tuota kokeillut muutaman kerran.
Windowsin soittosarjan "error 797" viittaa siihen, että Windows ei tunnista tai ei voi käyttää modeemia. Kannattaa kokeilla vaihtaa modeemi USB-liittimestä toiseen.
Oman (melko vähäisen) kokemuksen perusteella mokkula-yhteyksistä USB-modeemin irroittaminen & kiinnittäminen tai modeemin vaihtaminen toiseen USB-liittimeen on ensimmäinen toimenpide silloin kun yhteys ei toimi.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Oman (melko vähäisen) kokemuksen perusteella mokkula-yhteyksistä USB-modeemin irroittaminen & kiinnittäminen tai modeemin vaihtaminen toiseen USB-liittimeen on ensimmäinen toimenpide silloin kun yhteys ei toimi.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.