Hei!
Mistä lienee johtuvan, että reilun 1,5vuoden käytön jälkeen käytössäni oleva mokkula Huawei E230 on ruvennut antamaan seuraavaa virheilmoitusta säännöllisesti:
"error 633 modeemi on jo käytössä tai se on virheellisesti määritelty"
Error saattaa tulla vastaan kesken käytön (katkaisee yhteyden, mutta jää kuitenkin tilaan Connected, ei anna sulkea yhteyttä vaan herjaa tuosta - mobile partnerin sulkeminen ei auta - vain bootti auttaa)
Error saattaa ilmetä jo heti konetta käynnistäessä ennen ensimmäistäkään nettiyhteyttä... Mokkula ei koskaan muutu mm. siniseksi vaan herjaa heti connectia painaessa tuota.
Joskus muutaman kerran mobile partnerin sulkeminen auttaa, mutta useiten vaatii koneen bootin (vaikka heti tunnin käytön jälkeen).
Tuttua?
Alkaa nimittäin ärsyttämään kovasti...
Huawei E230 ja jatkuva virheilmoitus
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.