Moi,
Asennusongelma asentaessani e230 palikkaa HP Pavilion pöytäkoneeseen. Käyttis
Windows XP SP3. Laite tunnistuu ok, softat asentuu ok, nettitikku löytää WCDMAn
hienosti ja on sinisenä ja tolpat näkyy mobile partner ohjelmistossa. Pin-koodi kysely
menee ok läpi, mutta sitten.
Kun painetaan yhdistä, niin saman tien tulee virheilmoitus "Yhteys katkaistu"
"yhdistä uudelleen". Jos klikkailee yhdistä/redial nappia niin ei tapahdu mitään.
Eli client softa ei lähde edes konnektoimaan modeemiin. Kaikkea on yritetty
vaihtaa com-portteja. Disabloitu verkkokortit ym extra laitteet. Ei apua.
Niin ja tikku toimii, sillä se asentuu Dellin laptopiin, jossa Windows XP SP2 ongelmitta
ja toimii mainiosti.
Huawei e230 ongelma - "Yhteys katkaistu" "Yhdistä uudelleen"
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.