Moi!
Milloin saatte lisää varastoonne Huawei E3131nettitikkua? Asiakaspalvelu kertoi 28.3.14, että viikolla 14 nettitikkua tulee lisää varastoon ja toimitukset etenevät asiakkaille. Ainakaan 6.4. ei ole tilaus edennyt. Kauanko pitää vielä odottaa?
Sivu 1 / 1
Hei Jere26!
Tarkistin viimeisiä tiedotteita tukun puolelta tähän tikkuun ja siellä oli vähän huonoja uutisia. Näyttää siltä että kyseistä tuotetta ei enää saa lisää mistään. Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistaa mitä informaatiota tästä on tallennettu tietoihisi. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.
Tarkistin viimeisiä tiedotteita tukun puolelta tähän tikkuun ja siellä oli vähän huonoja uutisia. Näyttää siltä että kyseistä tuotetta ei enää saa lisää mistään. Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistaa mitä informaatiota tästä on tallennettu tietoihisi. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.
Juu, tuo tikku oli susi jo tullessaan Soneran liittymään. Soitin tekniseen ja EIVÄT aikoneet lähettää vastaavaa tilalle, ilman maksua ja uutta sopparia tietty. Saunalahdelta saa täällä jo nopeammat yhteydet mokkulalle, joten kun soppari päättyy....
e. saa sitä mistään, paitsi Soneralta
e. saa sitä mistään, paitsi Soneralta
Moi aazie!
Eli oliko tikussa ihan takuuseen menevä vika? Käytitkö sitä huollossa vai oliko kyse siitä että sinun osoitteessasi ei vain liittymä toimi tarpeeksi hyvin? Kannattaa toki laittaa kuuluvuuspalautetta Omien Sivujen kautta osoitteessa http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea ... d=some4371 niin jospa toimivuuteen tuolla alueella tulisi parannusta.
Eli oliko tikussa ihan takuuseen menevä vika? Käytitkö sitä huollossa vai oliko kyse siitä että sinun osoitteessasi ei vain liittymä toimi tarpeeksi hyvin? Kannattaa toki laittaa kuuluvuuspalautetta Omien Sivujen kautta osoitteessa http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea ... d=some4371 niin jospa toimivuuteen tuolla alueella tulisi parannusta.
Toimi se aikansa. Teknisen jäbä viitsi sanoa, että lähetettiin tuo E3131, tietäen sen huonon toiminnan saadakseen Soneran varastot tyhjäksi moisesta tikusta. Muilla operaattoreilla pelaa kunnolla.
En ala maksamaan uudesta ja soppari jatkuisi taas 2v.
e. pelaahan tuo sim-kortti tabletissa jtn 10-17 Megaa down ja 3-5 Megaa up.
En ala maksamaan uudesta ja soppari jatkuisi taas 2v.
e. pelaahan tuo sim-kortti tabletissa jtn 10-17 Megaa down ja 3-5 Megaa up.
Hei aazie!
Kiitos viestistäsi ja viitaten myös puhelinkeskusteluumme. Toivottavasti liittymäsi lähtee toimimaan kunnolla sopimamme ratkaisun avulla.
Ystävällisin terveisin
Tapani V
Kiitos viestistäsi ja viitaten myös puhelinkeskusteluumme. Toivottavasti liittymäsi lähtee toimimaan kunnolla sopimamme ratkaisun avulla.
Ystävällisin terveisin
Tapani V
Kiitoksia Tapani ja hyvää kesää.
Nyt pelaa, jopa Linuxissakin kunnolla. Kiitos vielä T.
Hei aazie!
Hieno homma, että yhteydet pelaavat nyt hyvin. Hyvää kesää myös sinulle!
Ystävällisin terveisin
Tapani V
Hieno homma, että yhteydet pelaavat nyt hyvin. Hyvää kesää myös sinulle!
Ystävällisin terveisin
Tapani V
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.