Moi
Parisen kuukautta sitten ostin huawei e3276 nettitikun, kaikki näytti toimivan hyvin kunnes noin viisi päivää sitten.
Ohjelma (siis nettitikun ohjemla; Mobile Broadband) oli pyytänyt päivitystä jo viikon ja päivityksen jälkeen se ei enään toimi.
Tietokone (windows 8 käyttävä Asus transformer t100ta) huomaa tikun ja tikkussakin on sininen valo, mutta network managerit jne eivät huomaa tikkua. Yrittäessäni yhdistää verkkoon "The device has been disconnected or is unavailable" ilmoitus näkyy.
Olen yrittänyt käynnistää tietokoneen udestaan, olen myös asentanut ohjelman udestaan mutta ongelma on sama.
Terveisin
Hiekka
Sivu 1 / 1
Hei Hiekka80,
vaikuttaisi sille, että nettitikkusi on huoltoa tai korjausta vailla. Otatko yhteyttä lähimpään Sonera Kauppaan, tai sitten http://www.scfhuolto.fi/
Huoltoon laittaessasi tarvitset laitteen takuutodistus (tullut laitteen mukana).
vaikuttaisi sille, että nettitikkusi on huoltoa tai korjausta vailla. Otatko yhteyttä lähimpään Sonera Kauppaan, tai sitten http://www.scfhuolto.fi/
Huoltoon laittaessasi tarvitset laitteen takuutodistus (tullut laitteen mukana).
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.