En saa mitenkään uutta Huawei E3276 tikkua toimimaan reitittimen kanssa, Buffalo WZR-HP-G300NH.
Reititin ei tunnista koko tikkua ei auta vaikka laittaisin 3G moodiin.
Onko jossain ohjeita siitä mitä voisi tehdä, vai pitääkö tikku palauttaa.?
Suoraan läppärissä tikku toimii hyvin.
Sivu 1 / 1
Hei Angemar!
Kiitos viestistäsi.
Kuvaamasi perusteella saattaa olla niin, että Buffalon reititin ja Huawei E3276 -nettitikku eivät ole keskenään yhteensopivia.
Ilmeisesti nettitikussa ei pala minkäänlainen valo, kun tikku on kytkettynä Buffalon reitittimeen. Voi olla, että reititin ei pysty antamaan tarpeeksi virtaa nettitikun toimintoihin. Olethan varmistanut, että pistorasian sovituskappale on kiinni muuntajassa ja muuntaja on kytketty verkkovirtaan sekä johdon vastakkainen pää on liitetty reitittimeen.
Onko sinulla erillistä USB-johtoa, jolla Huawein tikku kytketään Buffalon reitittimen USB-porttiin? Tätä kannattaa ainakin kokeilla, koska kaksi radiosignaalia käyttävää laitetta lähekkäin saattaa häiritä yhteyksiä.
Mikäli Buffalon laitteen käyttöohjeista ei löydy ratkaisua ongelmaan, voit soittaa esimerkiksi Helpson tukipalvelun asiantuntijoille numeroon 0600 10100 (1,99 euroa/min + pvm/mpm), joka palvelee ma-pe klo 8-21 ja la 9-17. Helpsonin asiantuntijoilla on tietoa erilaisista laitteista. Helpsonin löydät myös osoitteessa www.helpson.fi .
Toivottavasti saat laitteesi toimimaan.
Ystävällisin terveisin
Tapani V
Kiitos viestistäsi.
Kuvaamasi perusteella saattaa olla niin, että Buffalon reititin ja Huawei E3276 -nettitikku eivät ole keskenään yhteensopivia.
Ilmeisesti nettitikussa ei pala minkäänlainen valo, kun tikku on kytkettynä Buffalon reitittimeen. Voi olla, että reititin ei pysty antamaan tarpeeksi virtaa nettitikun toimintoihin. Olethan varmistanut, että pistorasian sovituskappale on kiinni muuntajassa ja muuntaja on kytketty verkkovirtaan sekä johdon vastakkainen pää on liitetty reitittimeen.
Onko sinulla erillistä USB-johtoa, jolla Huawein tikku kytketään Buffalon reitittimen USB-porttiin? Tätä kannattaa ainakin kokeilla, koska kaksi radiosignaalia käyttävää laitetta lähekkäin saattaa häiritä yhteyksiä.
Mikäli Buffalon laitteen käyttöohjeista ei löydy ratkaisua ongelmaan, voit soittaa esimerkiksi Helpson tukipalvelun asiantuntijoille numeroon 0600 10100 (1,99 euroa/min + pvm/mpm), joka palvelee ma-pe klo 8-21 ja la 9-17. Helpsonin asiantuntijoilla on tietoa erilaisista laitteista. Helpsonin löydät myös osoitteessa www.helpson.fi .
Toivottavasti saat laitteesi toimimaan.
Ystävällisin terveisin
Tapani V
Tikku oli suoraan kiinni reitittimessä. Valot vilkkuivat kyllä sinistä. Mutta reititin ei huomannut siellä olevan tikkua.
Hei Angemar!
Huawei E3276 -nettitikussa vilkkuva sininen valo tarkoittaa sitä, että tikku muodostaa yhteyttä 3G-verkkoon. Vaaleansininen väri tarkoittaa puolestaan 4G-verkkoa.
Minkälaiset valot palavat Buffalon reitittimessä? Katsoin Buffalon reitittimen käyttöohjeita osoitteessa:
http://www.panvision.net/buffalo/Wlan_r ... 0NH_FI.pdf
Käyttöohjeissa mainitaan, että laitteeseen voi "liittää 3G USB -modeemin AirStationin takapaneelissa olevaan USB-porttiin."
Ohjeiden sivuilla 117-118 (Liite C) kerrotaan 3G-Internet-yhteyden hallinnasta. Mikäli sinulla ei ole Buffalon laitteen käyttöohjeita, kannattaa katsoa ohjeet yllä olevan linkin kautta.
Ystävällisin terveisin
Tapani V
Huawei E3276 -nettitikussa vilkkuva sininen valo tarkoittaa sitä, että tikku muodostaa yhteyttä 3G-verkkoon. Vaaleansininen väri tarkoittaa puolestaan 4G-verkkoa.
Minkälaiset valot palavat Buffalon reitittimessä? Katsoin Buffalon reitittimen käyttöohjeita osoitteessa:
http://www.panvision.net/buffalo/Wlan_r ... 0NH_FI.pdf
Käyttöohjeissa mainitaan, että laitteeseen voi "liittää 3G USB -modeemin AirStationin takapaneelissa olevaan USB-porttiin."
Ohjeiden sivuilla 117-118 (Liite C) kerrotaan 3G-Internet-yhteyden hallinnasta. Mikäli sinulla ei ole Buffalon laitteen käyttöohjeita, kannattaa katsoa ohjeet yllä olevan linkin kautta.
Ystävällisin terveisin
Tapani V
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.