En saa yhteysohjelmaa ladattua tietokoneelle. Aloittaa kyllä ohjelman asennuksen mutta hetken kuluttua tilttaa niin että tietokone käynnistyy uudelleen ja yhteysohjelman asennus alkaa alusta. Olen yrittänyt monta kertaa mutta aina asennus pysähtyy uudelleen käynnistykseen.
Sivu 1 / 1
Hei hannja72!
Kiitos viestistäsi.
Huawei E3276 -nettitikkuun liittyviä ohjeita ja vinkkejä löytyy esimerkiksi osoitteessa:
http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea#/haku/Huawei E3276 (4G-nettitikku)
Lisäohjeita löytyy seuraavasta linkistä:
http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea ... Nettitikun asennus ei onnistu
Kun käyttöjärjestelmänä on Windows 8.1, voit tarkistaa seuraavan asian. Tietokoneestasi mennään kohtaan Verkko ja jakamiskeskus => muokkaa/muuta sovittimen asetuksia => Huawei => hiiren oikealla näppäimellä ominaisuudet => ruksi pois appEX Networks Accelator jne => Ok. Tämän jälkeen tietokone on käynnistettävä uudelleen. Tosin tässä täytynee ensin olla nettitikun hallintaohjelma Mobile Broadband asentuneena tietokoneellesi.
On vaikea varmuudella sanoa, miksi Huawein yhteysohjelma Mobile Broadband ei asennu tietokoneellesi. Kyse voi olla esimerkiksi tietokoneesi tiukoista palomuuriasetuksista. Erilaisista laitteista ja ohjelmista saat apua Helpson tukipalvelun numerosta 0600 10100 (1,99 euroa/min + pvm/mpm), joka palvelee ma-pe klo 8-21 ja la 9-17. Helpsonin löydät myös osoitteessa www.helpson.fi .
Toivottavasti saat laitteesi toimimaan.
Ystävällisin terveisin
Tapani V
Kiitos viestistäsi.
Huawei E3276 -nettitikkuun liittyviä ohjeita ja vinkkejä löytyy esimerkiksi osoitteessa:
http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea#/haku/Huawei E3276 (4G-nettitikku)
Lisäohjeita löytyy seuraavasta linkistä:
http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea ... Nettitikun asennus ei onnistu
Kun käyttöjärjestelmänä on Windows 8.1, voit tarkistaa seuraavan asian. Tietokoneestasi mennään kohtaan Verkko ja jakamiskeskus => muokkaa/muuta sovittimen asetuksia => Huawei => hiiren oikealla näppäimellä ominaisuudet => ruksi pois appEX Networks Accelator jne => Ok. Tämän jälkeen tietokone on käynnistettävä uudelleen. Tosin tässä täytynee ensin olla nettitikun hallintaohjelma Mobile Broadband asentuneena tietokoneellesi.
On vaikea varmuudella sanoa, miksi Huawein yhteysohjelma Mobile Broadband ei asennu tietokoneellesi. Kyse voi olla esimerkiksi tietokoneesi tiukoista palomuuriasetuksista. Erilaisista laitteista ja ohjelmista saat apua Helpson tukipalvelun numerosta 0600 10100 (1,99 euroa/min + pvm/mpm), joka palvelee ma-pe klo 8-21 ja la 9-17. Helpsonin löydät myös osoitteessa www.helpson.fi .
Toivottavasti saat laitteesi toimimaan.
Ystävällisin terveisin
Tapani V
Tapani V kirjoitti: Hei hannja72!
Kun käyttöjärjestelmänä on Windows 8.1, voit tarkistaa seuraavan asian. Tietokoneestasi mennään kohtaan Verkko ja jakamiskeskus => muokkaa/muuta sovittimen asetuksia => Huawei => hiiren oikealla näppäimellä ominaisuudet => ruksi pois appEX Networks Accelator jne => Ok. Tämän jälkeen tietokone on käynnistettävä uudelleen. Tosin tässä täytynee ensin olla nettitikun hallintaohjelma Mobile Broadband asentuneena tietokoneellesi.
Ystävällisin terveisin
Tapani V
Katselin JUST noitten ohjeitten mukaan MUTTA mitään tuollaista appEX Networks Accelerator kohtaa ei löytynyt. Vaikka käyttiksenä on Windows 8.1 Pro
Hei jarith69!
Kiitos viestistäsi. Löytyikö tietokoneeltasi mitään ruksattuja kohtia ominaisuudet-osiosta?
Kiitos viestistäsi. Löytyikö tietokoneeltasi mitään ruksattuja kohtia ominaisuudet-osiosta?
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.