Skip to main content
Nettitikkumme on toiminut moiteettomasti muutaman kuukauden hankinnan
jälkeen mutta nyt yhteys on alkanut pätkiä. Olen asentanut kaikki tikkuun liittyvät
Uudelleen, testannut käyttöä eri aikoina, mutta sama ongelma esiintyy silti.
Voisiko esim. Lisäantenni parantaa yhteyttä? Minua ei niin haittaa netin nopeus,
Kunhan yhteys vain pelaisi muuhun kuin pasianssin peluuseen.
Hei Veehoo!

Lisäisitkö profiiliisi asiakasnumerosi, niin voimme tarkistaa liittymän tilanteen tarkemmin.

Löytyy kohdasta Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero. Asiakasnumero ei näy muille käyttäjille.

Kannattaa myös kokeilla 4G-lukitusta tai vaihtoehtoisesti 3G-lukitusta, jos käytät nettitikkua 3G-alueella.

Tässä linkissä ohjeet verkkolukituksen tekemiseen:

http://www5.sonera.fi/ohjeet/Huawei_E39 ... omeid_9265

Vastaa