Skip to main content

Huawei e353 ja IE:n pakkokäynnistys

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Tikku pakkokäynnistää aina Internet Explolerin välittömästi kun sen tökkää koneeseen. Oletusselaimeni on Firefox.

Miten tämän otsasuonia pullistavan "ominaisuuden" saa pois päältä? Käyttis on Vista.

1 kommentti

  • April 21, 2012
Hei pottu! Kysessä on Huawei e353 ominaisuus, joten pakkokäynnistystä ei siis ole mahdollista poistaa. Ominaisuus liittyy siihen, että koska tikkua ei tarvitse erikseen asentaa, se avaa selaimen aina automaattisesti ja käyttää sitä yhteyden muodostamiseen.