Vuosia sitten hankin mökkikäyttöön liikkuvan laajakaistan ja sain sen mukana Huawei E5-laitteen. Tällä hetkellä sen akunkesto on murto-osa siitä mitä se oli uutena. Nyt latauksen jälkeen akku kestää noin 20min ennenkuin se sammuu.
Onko mahdollista saada siis uutta laitetta? Soitin asiakaspalveluun (jonotin 20min) jossa kerrottiin että tekninen tuki on oikea paikka tällaiseen asiaan (jonotin 15min), jonka jälkeen petti hermot ja päätin että lähestyn aihetta täällä... Uusin liikkuvan laajakaistasopimuksen elokuussa 2013, olisiko silloin ollut mahdollista saada uutta "huaweita"?
Sivu 1 / 1
Heippa Ylli!
Mikäli epäilet, että itse laite ja siinä oleva akku on vioittunut niin voisit käyttää laitteiston huollossa. Onko sinulla Sonera Kauppiasta lähelläsi, joka voisi toimittaa Huawein routterin puolestasi huoltoon? Lähimmän Sonera Kaupan löydät osoitteesta: http://www.sonerakauppa.fi/kaupat .
Mikäli epäilet, että itse laite ja siinä oleva akku on vioittunut niin voisit käyttää laitteiston huollossa. Onko sinulla Sonera Kauppiasta lähelläsi, joka voisi toimittaa Huawein routterin puolestasi huoltoon? Lähimmän Sonera Kaupan löydät osoitteesta: http://www.sonerakauppa.fi/kaupat .
En tiedä mikä laitteessa on vikana, mutta akku ei kestä enää siten miten se uutena kesti. Kuuluuko tuo huolto sopimukseen, vai onko se itseni maksettava? Mitähän siellä huollossa tehdään, tuskin ihmeitä, ja laitteen uusinta on varmaan ainoa ratkaisu jolla laite toimisi moitteetta...
Onko tällaisissa tapauksissa arviota huollon kestolle? Tällöinhän en tee laitteella mitään, joten onko mahdollista saada kuukausimaksusta vapautus ko ajaksi?
Onko tällaisissa tapauksissa arviota huollon kestolle? Tällöinhän en tee laitteella mitään, joten onko mahdollista saada kuukausimaksusta vapautus ko ajaksi?
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.