Hei, kysyisin nyt täällä neuvoa.
Kun haluaisin saada HTTP-sivuni näkymään mokkulan virtuaalisen palvelin kautta, niin millaisilla asetuksilla?
Mikä LAN/WAN-portti (varmaankin 80?), protokolla, tila, ja LAN IP-osoite pitää olla että saisin sivuni näkymään muille? Kiitos jo etukäteen.
Huawei E5 & Virtuaalinen pavelin
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.