Terve,
Kolmisen viikkoa sitten ostin nettikaupastanne Huawein E5776 laitteen ja maksimi nopeudella toimivan liikkuvan laajakaistan. Laite ei kuitenkaan toimi, vaan sammuu tasaisin (n.1-5min) väliajoin ja näin ollen netti katkeaa. Ilmoitin asiasta eteenpäin teille ja lähetin laitteen 23.9 suosittelemaanne SCF-huoltoon. Se palautettiin minulle ma 6.10 ja viestissä todettiin, että laite läpäisi kaikki valmistajan testit. Homma on nyt kuitenkin niin, että ongelmat jatkuvat edelleen.
Liittymässä ei myöskään ole hurraamista. Alueella, jossa asun pitäisi olla erinomainen kattavuus 4G-verkosssa ja luvattu max. nopeus on 150mb/s, mutta irti olen parhaimmillaan saanut 10-15mb/s.
14päivän palautusaika on ummessa, mutta haluan palauttaa laitteen. Käytössä se on ollut itselläni alle viikon ja n. puolitoista viikkoa se on ollut huollossa. Mielestäni onkin kohtuutonta vaatia laskua viikon käytöstä, vaan toivon teidän tarjoavan jonkin sortin hyvityksen. Olen valmis antamaan mahdollisuuden kiinteälle laajakaistallenne. Asiakaspalveluunne en enää halua soittaa, koska olen jo siihen useamman tunnin uhrannut. Mikäli haluatte puhua asiasta puhelimitse, toivon että otatte minuun suoraa yhteyttä.
Positiiviseksi palautteeksi tähän loppuun annan kuitenkin kehuja teidän sonera sopiva suurenmoinen matkapuhelin liittymästänne, joka on toiminut melko moitteetta.'
Ystävällisin terveisin liikkuva laajakaista palveluunne pettynyt asiakas.
Sivu 1 / 1
Terve saunakaveri!
Kiitos viestistäsi. Olethan lukinnut Huawei E5776 -laitteesi käyttämään ainoastaan 4G-verkkoa? Mikäli et ole, lukitusohjeet löytyvät osoitteessa:
http://bit.ly/Rwisjn
Käytätkö Huawein laitetta langattomana vai onko laite kytketty USB-johdolla tietokoneesi USB-porttiin? Kannattaa testata langallista käyttöä ja seurata, ilmeneekö nettiyhteyden katkeilua myös tässä tapauksessa. Onko käytössäsi useita tietokoneita tai muita laitteita, joita käytät Huawein kautta?
Kotiosoitteestasi noin 300 metrin etäisyydellä lounaan suuntaan on Soneran 4G-verkon tukiasema. Sattuuko huoneistossasi olla ikkunoita lounaan suuntaan? Huawein laite kannattaa asettaa lounaaseen avautuvien ikkunoiden lähelle.
Kyseisessä tukiasemassa ei tällä hetkellä ole tiedossa olevia häiriöitä, joten on vaikea varmuudella sanoa, mistä yhteyden säännöllinen katkeileminen johtuu. Asia on syytä tutkia, joten voit tehdä liittymästäsi vikailmoituksen Sonera Omien Sivujen kautta osoitteessa:
https://www4.sonera.fi/Kirjaudu/?someid=3417
Sisäänkirjautumisen/rekisteröitymisen jälkeen valitset oikean liittymän ja tämän jälkeen valitset kohdan Tee vikailmoitus. Vikailmoituksesta tulee ilmetä 3-5 kappaletta tarkkoja esimerkkiajankohtia (päivämäärä ja kellonaika) yhteyden katkeilemisista, Huawein laitteessa näkyvä signaalin voimakkuus (1-5 tolppaa) sekä yhteysnumero, josta sinut parhaiten tavoittaa.
Kiitos viestistäsi. Olethan lukinnut Huawei E5776 -laitteesi käyttämään ainoastaan 4G-verkkoa? Mikäli et ole, lukitusohjeet löytyvät osoitteessa:
http://bit.ly/Rwisjn
Käytätkö Huawein laitetta langattomana vai onko laite kytketty USB-johdolla tietokoneesi USB-porttiin? Kannattaa testata langallista käyttöä ja seurata, ilmeneekö nettiyhteyden katkeilua myös tässä tapauksessa. Onko käytössäsi useita tietokoneita tai muita laitteita, joita käytät Huawein kautta?
Kotiosoitteestasi noin 300 metrin etäisyydellä lounaan suuntaan on Soneran 4G-verkon tukiasema. Sattuuko huoneistossasi olla ikkunoita lounaan suuntaan? Huawein laite kannattaa asettaa lounaaseen avautuvien ikkunoiden lähelle.
Kyseisessä tukiasemassa ei tällä hetkellä ole tiedossa olevia häiriöitä, joten on vaikea varmuudella sanoa, mistä yhteyden säännöllinen katkeileminen johtuu. Asia on syytä tutkia, joten voit tehdä liittymästäsi vikailmoituksen Sonera Omien Sivujen kautta osoitteessa:
https://www4.sonera.fi/Kirjaudu/?someid=3417
Sisäänkirjautumisen/rekisteröitymisen jälkeen valitset oikean liittymän ja tämän jälkeen valitset kohdan Tee vikailmoitus. Vikailmoituksesta tulee ilmetä 3-5 kappaletta tarkkoja esimerkkiajankohtia (päivämäärä ja kellonaika) yhteyden katkeilemisista, Huawein laitteessa näkyvä signaalin voimakkuus (1-5 tolppaa) sekä yhteysnumero, josta sinut parhaiten tavoittaa.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.