Hei!
Tyytyväisyystakuu antoi mahdollisuuden kokeilla liikkuvaa laajakaistaa koska nykyinen kiinteän laajakaistan sopimus umpeutuu pian. Kiitos Soneralle tästä testausmahdollisuudesta.
Sonera kaupasta kävin hakemassa laitteen ja tarvikkeet 1.9, ja palautin 8.9. Koska liittymän tiedot edelleen näkyy Omilla Sivuilla, haluaisin vahvistuksen että tiedot palautuksesta on "up to date"
Onko teillä mahdollisuus tarkistaa , vai pitääkö Sonera kaupassa käydä tarkistamassa? Viivettä tietysti on, joten tämä kysely on ehkä hätiköity.
Mainittakoon että liikkuva laajakaista toimi hyvin, joten nyt on kaksi vaihtoehtoa.
Huawei E5776 ja tyytyväisyystakuu
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.