Hei
Olisin aikeissa ostaa kyseisen puhelimen, mutta mistään ei löydy varmaa tietoa onko teillä kyseisen mallin kohdalla verkkolukitusta?
Joudun käyttämään eri liittymää aina töissä ja vapaa-ajalla, joten en voi työliittymääni pahemmin vaikuttaa.
Eli voinko käyttää muiden operaattoreiden liittymiä kyseisessä mallissa?
Dualsim mallihan sopisi käyttötarkoitukseeni paremmin, mutta eipä tämä järjestely ole vielä ongelmaksi muodostunut, niin tällä mennään vielä.
Kiitos jo etukäteen :)
Huawei Ideos X5
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.