HUAWEI UBS Moddem E230
Huawei E230 pätkii yhteyttä 3G alueella, ei yhteys häviää 5min käytön jälkeen ja ei millään meinaa saada yhdistettyä uudestaan. Missä vika?? ajurissa? modemissa? paikkakunnassa (Kuopio)? pitäiskö taas asua jossan kehä3 sisäpuolella ett netti toimii ongelmitta vai mikä tässä mättää!?!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.