"Hukkuneen" salasanan muuttamisesta maksaminen

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Hei

Itselläni on tilanne, että asuessani keskustassa, vaihdoin Welhon palvelun soneran valokaapeli-liittymään (Extra), josta ehdin nauttia kuukauden pari kunnes asunnon omistanut firma päätti myydä asunnot putkirempan tieltä tms.

Joka tapauksessa, silloinen määräaikainen tilaus muutettiin sitten normaaliksi 8 M liittymäksi, koskapa uudessa paikassa ei ollut valokaapelia.

Tässä em. vaihdoksen yhteydessä tunnukseni ilmeisesti muuttui myös, mutta en koskaan saanut siitä sitä tietoa kotiini, jossa olisi mainittu tunnukseni ja salasanani. Onneksi nettiliittymä ei sinänsä niitä tarvitse, mutta esim. en pääse kirjautumaan Soneran Omille sivuille. Se mikä tässä kismittää, on se että minun pitäisi ilmeisesti maksaa 7,90 e (alkaen, voi olla enemmänkin) siitä, että saisin uuden salasanan.

Kysynkin näin, kun määräaikainen tilaukseni on päättymässä, onko todella ainoa keino saada uusi salasana (tunnuksen toki näen laskusta) maksamalla, asia joka mielestäni on Sonera oma lapsus?

1 kommentti

Tämän kaltaisessa tilanteessa, voimme lähettää asiakaspalvelumme kautta sinulle uuden salasanan maksutta, jos et ollut saanut alkuperäistä tunnusta ja salasanaa. Sinun kannattaa olla asiasta yhteydessä asiakaspalveluumme.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa