Eilen 4.2 aamulla emäntä soitteli että netti on taas poikki (valitettavasti on jo tuttua minulle). Sanoin hänelle että sammuttaa modeemin ja käynnistää sen jonkin aijan päästä. Ei toimi oli jo perinteinen vastaus.
Kun emännälle duuni vaatii netin kun hän tekee kotona töitä.
Kävin katsomassa että on huoltotyöt menossa parasta aikaa.
Kotiin päästyäni kokeilin kaikki vanhat kikat jotka on tuttuja minulle. sammuta, boottaa, varmista kaapelit jne jne jne.. (osta uusi modeemi se on rikki varmasti jota en varmasti tee toista kertaa). Olen kokeillut myös toista modeemia. Joka tuli viime vuonna hankittua turhaan netti ongelmien takia, olivat niin varmoja että vika on minun modeemissani. Vika olikin soneralla.
Ja nyt aamulla ennen töihin lähtöä kokeilin, mutta ei muutosta yhteyteen. Asiakaspalveluun ei jaksa soittaa enään laisinkaan..... ja sinne kun soittaa niin saa jonottaa ja jutella jollekkin automaatille (se siitä ns. asiakaspalvelusta).
Niin onkos muilla ollut ongelmia netin kanssa huolto hommien aikana.
Taikka joku soneran asiakaspelvelu henkilö osaisi jotain kivaa tehdä.
Rupee pikkasen olemaan kyllästynyt. Alkaa olemaan jo niin turta tähän homman että varmasti kohta vaihtuu firma jolta hankin palvelut.
klo 8.30 tässä tuli soitettua asiakaspalveluun ja pääsin juttelemaan jopa ihmisen kanssa. Joka sitten sanoi että yhdistää vika puolelle ja kappas pääsin taas juttelemaan sen automaatin kanssa.....15min jonotusta turhaan.
Sivu 1 / 1
Hei,
Soitin vikapalveluun, ja Hyvinkäällä TAAS vikaa. 3.2 oli jotain isompaa hässäkkää koko päivän itselläni. 3.2 illasta netti toimi mahtavasti aina 4.2 iltaan kunnes yhtäkkiä verkko alkoi kadottaa pakettaja luokkaa 70%. Ts mikään ei toiminut. Netti palautui toimintaan jälleen joskus yhden aikoihin yöllä, toimi totaalisen upeasti aamu ysiin tai jotain sinnepäin... ja nyt sama ongelma kuin illalla.
Vikapalvelusta sitten ilmoitettiin että Hyvinkään alueelta tullut useita soittoja, ja että kaapeliverkossa on vikaa. Kuulemma asentaja hälytetty paikalle selvittämään tilaa.
MIKÄ HYVINKÄÄTÄ VAIVAA?!?!
Terv,
p
Soitin vikapalveluun, ja Hyvinkäällä TAAS vikaa. 3.2 oli jotain isompaa hässäkkää koko päivän itselläni. 3.2 illasta netti toimi mahtavasti aina 4.2 iltaan kunnes yhtäkkiä verkko alkoi kadottaa pakettaja luokkaa 70%. Ts mikään ei toiminut. Netti palautui toimintaan jälleen joskus yhden aikoihin yöllä, toimi totaalisen upeasti aamu ysiin tai jotain sinnepäin... ja nyt sama ongelma kuin illalla.
Vikapalvelusta sitten ilmoitettiin että Hyvinkään alueelta tullut useita soittoja, ja että kaapeliverkossa on vikaa. Kuulemma asentaja hälytetty paikalle selvittämään tilaa.
MIKÄ HYVINKÄÄTÄ VAIVAA?!?!
Terv,
p
Bob kirjoitti: Eilen 4.2 aamulla emäntä soitteli että netti on taas poikki (valitettavasti on jo tuttua minulle). Sanoin hänelle että sammuttaa modeemin ja käynnistää sen jonkin aijan päästä. Ei toimi oli jo perinteinen vastaus.
Kun emännälle duuni vaatii netin kun hän tekee kotona töitä.
Kävin katsomassa että on huoltotyöt menossa parasta aikaa.
Kotiin päästyäni kokeilin kaikki vanhat kikat jotka on tuttuja minulle. sammuta, boottaa, varmista kaapelit jne jne jne.. (osta uusi modeemi se on rikki varmasti jota en varmasti tee toista kertaa). Olen kokeillut myös toista modeemia. Joka tuli viime vuonna hankittua turhaan netti ongelmien takia, olivat niin varmoja että vika on minun modeemissani. Vika olikin soneralla.
Ja nyt aamulla ennen töihin lähtöä kokeilin, mutta ei muutosta yhteyteen. Asiakaspalveluun ei jaksa soittaa enään laisinkaan..... ja sinne kun soittaa niin saa jonottaa ja jutella jollekkin automaatille (se siitä ns. asiakaspalvelusta).
Niin onkos muilla ollut ongelmia netin kanssa huolto hommien aikana.
Taikka joku soneran asiakaspelvelu henkilö osaisi jotain kivaa tehdä.
Rupee pikkasen olemaan kyllästynyt. Alkaa olemaan jo niin turta tähän homman että varmasti kohta vaihtuu firma jolta hankin palvelut.
klo 8.30 tässä tuli soitettua asiakaspalveluun ja pääsin juttelemaan jopa ihmisen kanssa. Joka sitten sanoi että yhdistää vika puolelle ja kappas pääsin taas juttelemaan sen automaatin kanssa.....15min jonotusta turhaan.
Millä paikkakunnalla liittymäsi sijaitsee ja mikä liittymä on kyseessä? Tiedon perusteella muut palstan käyttäjät voivat verrata onko heillä ollut kyseisellä paikkakunnalla häiriötä ja voimme tarkistaa löytyykö paikkakunnallta tiedossa olevia yleisiä ongelmatilanteita.
Viestisi mukaan, olit jo varmistanut oman laitteistosi toimintaa. Jos yhteys ei näiden toimenpiteiden perusteella kuitenkaan palaudu, asiasta on syytä tehdä vikailmoitus, niin kuin olit lähtenytkin tekemään.
Asiakaspalvelumme 0200 17000 numerossa vikailmoituksia ei ole mahdollista käsitellä vaan vikailmoituksen voi tehdä 0206 90101 (pvm/mpm) vikailmoitusnumeromme kautta. Vikailmoituksen jättö tapahtuu numerossa toimivan vianrajausautomatin kautta läpi vuorokauden. Tilanteissa, jossa vikailmoitukseen tarvitaan lisätietoja, vikapalvelun asiakasneuvoja on asiakkaaseen yhteydessä tai puhelu voi vikapalvelun aukiolon puitteissa ohjautua asiakasneuvojalle.
Toinen vaihtoehto vikailmoituksen jättämiseen on Omilta Sivuiltamme löytyvä laajakaistan ongelmatilannelomake.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.