Skip to main content
Yritinpähän kerran taas, pitkästä aikaa, saada puhelimitse yhteyden Soneran ns. "asiakaspalvelunumeroihin", tilatakseni kaapeli-TV-korttiini lisäkanavapakettia. (14.01.2010 noin klo. 19:00 +/- 15 min.)
Ilmaiseen numeroon 0800-133 133 soitettaessa, alun Sonera-mainoksen kuuntelun ja lukuisten monivalintanumeronäppäilyjen jälkeen vastaaja ilmoitti, että yhdistetään asiakaspalveluun, odottakaa HETKI.
No, minähän odottelin, ainakin 8 .. 10 minuuttia, ja kuunnellessani taustan harppumusiikkia, mietin, että taitaa olla tuo asiakaspalvelu varmaan ihan taivaan porteilla asti, kun kuuluu tuota somaa harppumusiikkiakin taustalta ja kestää niin jumalattoman kauan. Lopulta väsyin odotteluun ja tuumin, entäpä jos tuo toinen "palvelunumero", maksullinen 0200-17000 vastaisi, että panneet vain itaroiden asiakkaiden kiusaksi ja höynäytykseksi tuon 0800-alkuisen ilmaisnumeron.
Täältäpä sitten, siis 0200-17000 numerosta selvisikin, että jono tuohon mumeroon on YLI 30 MINUUTTIA.
Että se siitä - Soneran palvelusta tälläkin kertaa.
Näiden vastaavien ongelmien vuoksi siirryin jo keväällä 2009 Soneran laajakaistasta paikallisen puhelinyhtiön laajakaista-asiakkaaksi ja loppukesästä vaihdoin myös puhelimen operaattorin Sonerasta, yli 15 vuoden asiakkuuden jälkeen, toiselle operaattorille."
Valitettavasti vain, rivari-taloyhtiömme kaapeli-TV on Soneran verkossa, etten tässä asiassa voi "äänestää jaloillani".

Olen näistä yhteydensaantiongelmista sanaillut aiemminkin tällä palstalla huhtikuussa 2009 otsikolla:
"Harmaata, harmaata kaikki teoria..."

Haminassa 14.01.2010 "Moosehunter"
Joinakin aikoina asiakaspalvelussamme voi toki olla ruuhkaa. Kanavapaketteja voi kaapelikorttiin kuitenkin tilata myös tekstiviestillä. Ohjeet tekstiviestitilaukseen löydät täältä.

Huom! Tekstiviestillä voit tilata vain normaalihintaisia kanavapaketteja.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa