Espoon Mankkaalla laaksossa Mankkaankallion ja Vehkämäentien välissä on huono 3G-kuuluvuus. Valittelin asiasta jo muutama vuosi sitten mutta uusien älykännyköiden kanssa tilanne pahenee koska niillä yhteydet toimivat muutenkin huonommin kuin perinteisillä kännyköillä. Tämä on sikälikin noloa Soneralle että alle sadan metrin päässä kodistamme on päiväkodin katolla kilpailijoiden tukiasema joten heille täällä on luksuspalvelua, miksei uskollliselle Soneran asiakkaalle?
Sivu 1 / 1
Hei Veekoo,
kiitos viestistäsi.
Pahoittelen huonoa kuuluvuutta 3G-verkossa kertomallasi alueella. Alueelle on tulossa parannusta 3G-verkkoon. Mankkaantien ja Vehkamäentien risteyksen lähellä olevaan tukiasemaan on suunniteltu parannusta 3G-verkon osalta.
Tarkka aikataulu ei tällä hetkellä ole tiedossa, mutta toivottavasti parannus tapahtuu mahdollisimman pian. Oletettavasti kyseisellä parannuksella on vaikutusta kertomasi alueen 3G-verkon kuuluvuuteen.
Ystävällisin terveisin
Tapani V
kiitos viestistäsi.
Pahoittelen huonoa kuuluvuutta 3G-verkossa kertomallasi alueella. Alueelle on tulossa parannusta 3G-verkkoon. Mankkaantien ja Vehkamäentien risteyksen lähellä olevaan tukiasemaan on suunniteltu parannusta 3G-verkon osalta.
Tarkka aikataulu ei tällä hetkellä ole tiedossa, mutta toivottavasti parannus tapahtuu mahdollisimman pian. Oletettavasti kyseisellä parannuksella on vaikutusta kertomasi alueen 3G-verkon kuuluvuuteen.
Ystävällisin terveisin
Tapani V
Kilossakin kuuluu huonosti. Ongelma ei ole uusi, mutta pahentunut. Hankin syksyllä uuden puhelimen. Verkko katoaa vähän väliä. Minulle tärkeitä puheluita jää usein tulematta. Olen kerran keskustellut ongelmasta yhtiönne edustajan kanssa puhelimitse. Sain kovin ylimalkaisia ja -mielisiäkin vastauksia.
Olen tehnyt pitkän sopimuksen Soneran kanssa. En ole kovin halukas maksamaan tyhjästä. kertokaapa, kuinka pitää toimia?
Olen tehnyt pitkän sopimuksen Soneran kanssa. En ole kovin halukas maksamaan tyhjästä. kertokaapa, kuinka pitää toimia?
Hei Rapakivi!
Kiitos viestistäsi.
Pahoittelen, että kuuluvuus on entisestäänkin heikentynyt Kilon alueella. Tässä on syytä selvittää, mistä heikentyminen johtuu ja onko asialle mitään tehtävissä pikaisella aikataululla.
Jotta asia voidaan selvittää, pyytäisin sinua soittamaan vikapalvelumme numeroon 0206 90101 (pvm/mpm), joka palvelee arkisin kello 8-20 ja lauantaisin 9-16.30.
Ystävällisin terveisin
Tapani V
Kiitos viestistäsi.
Pahoittelen, että kuuluvuus on entisestäänkin heikentynyt Kilon alueella. Tässä on syytä selvittää, mistä heikentyminen johtuu ja onko asialle mitään tehtävissä pikaisella aikataululla.
Jotta asia voidaan selvittää, pyytäisin sinua soittamaan vikapalvelumme numeroon 0206 90101 (pvm/mpm), joka palvelee arkisin kello 8-20 ja lauantaisin 9-16.30.
Ystävällisin terveisin
Tapani V
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.