Olen ostanu soneran mokkulan 2 vuoden sopimus jutun ( HUAWEU E230 ). Tää netti pätkäsee keskimäärin kaks kertaa illas tai enemmän Tän netin nopeus on semmonen ett esimerkiks tälle soneran sivulle lataaminen kesti useita kymmeniä sekuntteja ( siis yhden sivun avaamisee!!!) ja esim. facebookissa kuvien katsominen vie tuplasti enemmän Asun SOneran kartan mukaan toiseksi parhaalla 3G vyöhykkeellä helsingin keskustassa. Miten siis yhteys voi olla niin hidas ja epävarma???
Onko mitää tehtävissä? vai kärsitäänkö tästä seuraavat 2 vuotta?
keuno
Sivu 1 / 1
Matkapuhelinpuolen tuotteen ollessa kyseessä tulisi sinun ottaa yhteyttä Soneran matkapuhelinpuolen vikapalveluun.
Puh. 0206 90101 (mpm/pvm)
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Puh. 0206 90101 (mpm/pvm)
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
keuno kirjoitti:
Onko mitää tehtävissä? vai kärsitäänkö tästä seuraavat 2 vuotta?
keuno
Uskallanpa melkein sanoa, että kärsit. Omalla kohdalla soneran kanssa on myös sattunut tämä kikkelis kokkelis -ilmiö, josta vain itse joutuu kärsimään. (mitäs ostit, niiiiih )
Elisan mokkula miljoona kertaa parempi vaihtoehto.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.