Skip to main content

Huono palvelu! Tekninen vika!

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 3 katselukertaa

Yhteys toiminut 2,5 kuukautta normalisti. Täällä viikolla ei toiminnu lainkaan. Samana päivänä en pystynyt jättämään vikailmoituksen koska sen voi jättä ainostaan klo 20.00 saakka. ilmoitin aamulla Sonera automaattin kautta. Tosi ärsyttävä en saanut mitää lisätietoa. soitin uudestaan, minun oli yhdistetty asiantuntijalle. Hän kertoi, että tänään minulle soitetaan!. illalla tilin kotiin, internet edellen ei toimi! soitiin uudestaan meni 40 minuutti. Mies joka palveli minun, sanoi että täytyy odota 2 arkipäivä!!! Mikä näistä on totuus! ., Että minulle soitetaan samana päivänä tai pitää odota 2 arkipäivää!? Edellen ei kuka soittanut!! Huomenna on pyhä päivä ja sitten sunnuntai! saanko tieto vasta maanantaina, jos saan! Eli olen ilman netti 5 päivä tai enemmän! hyvä jos sen saa korjattu.
Plus vielä se, että se mies joka palveli minun viimeksi, heitti luuri, sen takia että olen epätyytyväinen palvelun, koska ei kukaa soittanut, nin kun oli luvattu. Saako tästä edes hyvitystä, koska olen ilman netti. Tuskin...En voin tehdä töitä., Ei katso televisio, koska meillä on netin kautta. Ärsyttävää ja huono palvelu.
Olen valmis irtisanomaan koko soneran palvelu. Muualta saa parempi palvelu.
puh. 0408322286

1 kommentti

  • November 3, 2012
Hei Balju,

Ikävä kuulla että yhteytesi kanssa on ongelmaa.

Olit jättänyt vikailmoituksen automaatille 2.11. aamulla. Vikailmoitus oli käsittelyssä samana päivänä jo kello 12. Tällä hetkellä vikailmoitus on siirretty asentajalle joka tulee tutkimaan ja korjaamaan vian.

Kuluttajaliittymien osalta viankorjausaika on noin 2 arkipäivää kun yhteys ei toimi. Tämä ei tarkoita sitä että vikoja tarkoituksella pidetään näin kauan avoinna, vaan viat pyritään korjaamaan mahdollisimman pikaisesti.

Pahoittelut myös siitä, mikäli luvattua soittoa et ole saanut. Viankorjaus liittymäsi osalta kuitenkin etenee.