Skip to main content

Huono toimivuus

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Moi,

vaihdoin just työnantajan maksmaan liittymään.

Ennen oli käytössä Saunalahden liittymä. Silloin toimi moitteettomasti ilman katkoja.

Vaihdon jälkeen liittymä toimii katkonaisesti. Välillä toimii ja välillä ei.

Olen kokeillut sekä uudella zykselin laitteella ja vanhalla saunalahden laitteella, molemmissa ilmenee sama ongelma.

Eli jos kilpailija toimii ja Sonera ei, vika lienee teidän verkossa. Onko asialle tehtävissä jotain vai onko ainoa tapa siirtyä takaisin edelliseen liittymään?

Firman rahat menee siis kankkulan kaivoon kun ei pysty tekemään töitä kotoa. Toimiva liittymä on joksenkin kriittinen.

Älä pyydä käymään läpi talon piuhat, ne toimii moitteettomasti.

Ystävällisin terveisin

1 kommentti

  • December 11, 2012
Hei Onsku,

Oletkin testannut yhteyden jo kahdella eri laitteella, joten niihin ongelma tuskin enää jää. Oletan että puhelinkaapelit on samalla tullut varmistettua. Vika voisikin siis hyvin todennäköisesti jäädä verkon puolelle, kuten arvelitkin.

Suosittelisinkin sinua nyt olemaan vikapalveluumme yhteydessä, niin voimme selvittää tarkemmin missä vika on ja suorittaa sitten tarvittavat korjaukset. 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.