Hei! Viime vuoden puolella nettitikkuni meni rikki ja halusin vaihtaa sen uuteen, mutta myyjä tekikin uudesta laitteesta uuden liittymän. Nyt maksan siis kahta liittymää... Ihmettelen suuresti myyjän ratkaisua koska hän selvästi huomasi etten ole mikään nero liittymä- ja internet asioissa, tuntuu vähän huijatulta. Halusin vain uuden tikun rikki menneen tilalle ja nyt olen maksanut kahta liittymää vaikka yksikin riittäisi. Todella huonoa asiakaspalvelua... Oma vika kai tietysti kun tajusin sen liian myöhään.
Sivu 1 / 1
Hei Heinno!
Nyt ei ihan kaikki mennyt putkeen. Vaikuttaa siltä, että jokin väärinymmärrys on tapahtunut tässä välillä. Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistaa onko asialle tehtävissä mitään . Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.
Nyt ei ihan kaikki mennyt putkeen. Vaikuttaa siltä, että jokin väärinymmärrys on tapahtunut tässä välillä. Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistaa onko asialle tehtävissä mitään . Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.