Tilasin 4.8.2014 Huawei B593S Router ja Liikkuva Netti Aito 4G Max 150 Mbit/s netin siihen, asiat meni hyvin ja asiakaspalvelu oli kohtalaista, mutta olin sanonut naikkoselle, joka teki tilaustani, että olen muuttanut ja ilmoitin hänelle ainakin 2 kertaa uuden osoitteeni, että paketti tulisi varmasti uuteen osoitteeseen ja hän vielä tarkisti minulta, että tuli oikea osoite, mutta ei kumminkaan näin käynyt, tänään 5.8.2014 huomasin tilanteen, että paketti on lähtenyt vanhaan osoitteeseeni, nyt paketti menee 60km vika suuntaan ja tänään 5.8 sitten soittelin soneralla asiasta, että miksi paketti on mennyt vanhaan osoitteeseen, ja työntekijänne jopa sanoi, että tiedoissani lukee uusi osoitteeni, että kyllä se sinne olisi pitänyt lähteä, eikä vanhaan osoitteeseen, miksi minun pitää maksaa teidän työntekijän virheestä, koska soneran työntekijät ei muka voi tehdä käännytysilmoitusta postiin paketilleni, soitin asiasta jopa postiin, että saataisiin paketti tulemaan oikeeseen osoitteeseen, mutta en voi tehdä sitä vielä, kun ei ole vielä saapunut määränpäähän ja postin työntekijän mielestä soneran pitäisi tehdä paketin käännytys eikä minun, koska virhe ei ollut minun tässä tilanteessa ja paketin käännytys kuuluisi maksaa soneran. Tämä alkaa käymään hermoille jo koko soppa. (soneran asiakaspalveluun olen jonottanut puhelimessa 20-30min)
Sivu 1 / 1
Hei jkarj!
No jopas kävi ikävästi. Ilmeisesti osoitteenmuutos tehtiin sitten vasta tilauksen jälkeen jos paketti matkaa vanhaan osoitteeseen. Käytkö lisäämässä asiakasnumerosi tai tilausnumeron tuonne käyttäjätunnuksen profiiliin ja huikkaa tänne kun olet lisäyksen tehnyt. Katsotaan sitten onko tuolle tilaukselle mahdollista vielä jotain tehdä täältä käsin.
No jopas kävi ikävästi. Ilmeisesti osoitteenmuutos tehtiin sitten vasta tilauksen jälkeen jos paketti matkaa vanhaan osoitteeseen. Käytkö lisäämässä asiakasnumerosi tai tilausnumeron tuonne käyttäjätunnuksen profiiliin ja huikkaa tänne kun olet lisäyksen tehnyt. Katsotaan sitten onko tuolle tilaukselle mahdollista vielä jotain tehdä täältä käsin.
Nytten pitäisi näkyä asiakasnumeroni siellä.
Kiitos jkarj! Laitoin tiedustelua eteenpäin voidaanko lähetys meidän toimesta uudelleenohjata oikeaan osoitteeseen. Palaan asiaan kun saan tarkempaa tietoa!
Noni hyvä kiitos, toivottavasti tähän asiaan rupeaisi nyt tulemaan jotain selkoa, kun soittojen avulla asiakaspalveluun ei ainakaan ole ollut mitään hyötyä. Rupesi tuntumaan, että asiakas jätetään omille teille paketin kanssa, kun on lähetetty vika osoitteeseen.
jkarj: Meidän vikahan tuo on ihan selvästi. Toivotaan että asiaan saadaan sinun kannaltasi hyvä ratkaisu.
Kuhan vain saadaan paketti kotia niin olen tyytyväinen
Hei jkarj!
Hyviä uutisia! Paketti on ohjattu meidän toimesta oikeaan osoitteeseen. Yleensä näitä lähetysten uudelleenohjauksia ei tehdä, mutta koska kyseessä on selkeästi meidän virhe, olemme ilmoittaneet postiin että kääntävät lähetyksen uuteen osoitteeseesi. Asia siis tällä kunnossa ja toivottavasti saat lähetyksen mahdollisimman pian!
Hyviä uutisia! Paketti on ohjattu meidän toimesta oikeaan osoitteeseen. Yleensä näitä lähetysten uudelleenohjauksia ei tehdä, mutta koska kyseessä on selkeästi meidän virhe, olemme ilmoittaneet postiin että kääntävät lähetyksen uuteen osoitteeseesi. Asia siis tällä kunnossa ja toivottavasti saat lähetyksen mahdollisimman pian!
Noni hyvä, toivotaan että tulisi mahdollisimman pian paketti.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.