Huonosti osaavat työntekijät.
Tilasin 4.8.2014 Huawei B593S Router ja Liikkuva Netti Aito 4G Max 150 Mbit/s netin siihen, asiat meni hyvin ja asiakaspalvelu oli kohtalaista, mutta olin sanonut naikkoselle, joka teki tilaustani, että olen muuttanut ja ilmoitin hänelle ainakin 2 kertaa uuden osoitteeni, että paketti tulisi varmasti uuteen osoitteeseen ja hän vielä tarkisti minulta, että tuli oikea osoite, mutta ei kumminkaan näin käynyt, tänään 5.8.2014 huomasin tilanteen, että paketti on lähtenyt vanhaan osoitteeseeni, nyt paketti menee 60km vika suuntaan ja tänään 5.8 sitten soittelin soneralla asiasta, että miksi paketti on mennyt vanhaan osoitteeseen, ja työntekijänne jopa sanoi, että tiedoissani lukee uusi osoitteeni, että kyllä se sinne olisi pitänyt lähteä, eikä vanhaan osoitteeseen, miksi minun pitää maksaa teidän työntekijän virheestä, koska soneran työntekijät ei muka voi tehdä käännytysilmoitusta postiin paketilleni, soitin asiasta jopa postiin, että saataisiin paketti tulemaan oikeeseen osoitteeseen, mutta en voi tehdä sitä vielä, kun ei ole vielä saapunut määränpäähän ja postin työntekijän mielestä soneran pitäisi tehdä paketin käännytys eikä minun, koska virhe ei ollut minun tässä tilanteessa ja paketin käännytys kuuluisi maksaa soneran. Tämä alkaa käymään hermoille jo koko soppa. (soneran asiakaspalveluun olen jonottanut puhelimessa 20-30min)
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.