Skip to main content

"Hyvä asiakkaamme, tilauksesi käsittely on kesken."

  • December 11, 2014
  • 8 kommenttia
  • 16 katselukertaa

Hei,

minulla on käytössäni koti-tv sekä 100/10 vdsl2-tekniikkaa käyttävä nettiyhteys. Asiakasnumeroni on profiilissani. Nyt haluaisin kysyä teiltä seuraavaa:

Olen n. kuukausi sitten (vaikea tarkistaa, koska nettisivunne ovat solmussa) tilannut teiltä Discoveryn kanavapaketin. Alkuperäisen tilauksen tein "Omat sivut - Lisäpalvelut - Liittymänhallinta" -kohdan kautta, tai ainakin yritin parhaani. Seuraavana olikin edessä ah niin ihana merkkijono, jota on tullut lämmöllä muisteltua:

[u:30j0wlrd]"Hyvä asiakkaamme, tilauksesi käsittely on kesken. Et voi tänä aikana tehdä muutoksia kaikkiin asetuksiisi, etkä tilata tiettyjä uusia palveluita ennen kuin edellinen muutos tai tilaus on valmis.""[/u:30j0wlrd]

Odotettuani vuorokauden em. ilmoituksen katoamista ja kanavan ilmestymistä - päätin soittaa asiakaspalveluunne. Asiaa selviteltiin asiakaspalvelun kanssa ja minulle kerrottiin, että Teidän tietokannoissanne ei näy mitään jälkeä mistään tilauksesta. Juuri näin.

Noh, sovimme sitten puhelimessa, että em. kanavapaketti kytketään päälle välittömästi ja tämä asia sujui ilman moitteen sijaa, siitä kiitos.

Ette muuten ikinä arvaa mitä tapahtuu tällä siunaaman hetkellä, kun koitan hallinnoida omaa liittymääni teidän sivuston kautta? Jep, se lukee otsikossa ja voin sanoa että nakertaa, pahasti.

Kysymys siis kuuluu, koska voisin hallinnoida omaa liittymääni?

Ps: Minulla ei ole tällä hetkellä avoimia tilauksia, lämpimät terveiset sille teidän tietokantakilkkeelle.

-km

8 kommenttia

  • February 29, 2012
Hei. Ikävä kuulla ongelmista kanavapaketti tilauksen yhteydessä. Pahoittelut niistä.
Tarkistin asiakastietosi. Nyt pitäisi hallinnointi Omilla Sivuilla onnistua. Ilmoitathan täällä, jos ongelma kuitenkin vielä jatkuu.

  • February 29, 2012
Täten ilmoitan, että ko. ongelma todellakin jatkuu.

-km

Niinamari kirjoitti:
Hei. Ikävä kuulla ongelmista kanavapaketti tilauksen yhteydessä. Pahoittelut niistä.
Tarkistin asiakastietosi. Nyt pitäisi hallinnointi Omilla Sivuilla onnistua. Ilmoitathan täällä, jos ongelma kuitenkin vielä jatkuu.

  • March 1, 2012
Huomenta kumimuumi,
miltä tilanne näyttää näin yön jälkeen, vieläkö antaa samaa herjaa?

  • March 1, 2012
Juu, testattu jo Chromella sekä viimeisimmällä Firefoxilla. Ei toimi, ei.

-km
Lauren kirjoitti:
Huomenta kumimuumi,
miltä tilanne näyttää näin yön jälkeen, vieläkö antaa samaa herjaa?

  • March 1, 2012
Laitan tuon tutkintaan ja tulen ilmoittamaan tänne kun voit uudelleen kokeilla tuota.

  • March 1, 2012
Nyt minäkin pidän täällä peukkuja ylhäällä, että tämä asia viimein korjaantui. Sain nimittäin kuittauksen, että nyt voisi kokeilla uudelleen Omia Sivuja, vieläkö tilanne on ennallaan?

  • March 1, 2012
Jes! Nyt näyttäisi toimivan aivan kuten pitääkin, kiitokset <3

Lauren kirjoitti:
Nyt minäkin pidän täällä peukkuja ylhäällä, että tämä asia viimein korjaantui. Sain nimittäin kuittauksen, että nyt voisi kokeilla uudelleen Omia Sivuja, vieläkö tilanne on ennallaan?

  • March 2, 2012
Wuhuu, hienoa :) Hyvää viikonloppua sinulle!