Hyvä Sonera

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Taas jälleen on Sonera osoittanut ammattitaitoisuutensa.

Laajakaistana Soneran Kaapeli Extra 100/5 Mb.

Modeemi vaihdettu vuoden aikana useita kertoja (oliskohan 6 menossa). Eilen taas yhteys meni nurin äkillisesti. Aiemmin viat olleet pahaa pätkimistä. Soitettu asiakastukeen, valtuutus kyseiseltä modeemilta hävinnyt. Modeemi toimi pari kuukautta ihan hyvin... JEE

Valtuutettiin uudelleen ja yhteys toimi tänään pienen kikkailun jälkeen pätkien pari tuntia. Taas äkillinen linjoilta tippuminen, ihmettelin hetken aikaa ja kaivoin edellisen modeemin kaapista ja sehän nousi linjoille kuin varis puhelinlangalle.

Mistä siis johtuu, että kuukausienkin jälkeen onnistutte kaivamaan vanhan modeemin mac-osoitteet järjestelmiinne ja kadottamaan käytössä olevan macin?

Nimipalvelimen jatkuva pingaus pätkii kuitenkin edelleen...

Tässä esimerkki, että miten hyvä operaattori toimii.

1 kommentti

Tapausta tarkemmin tuntematta on vaikeaa sanoa, että mistä kyseinen ongelma johtuu. Jos kuitenkaan yhteys ei tällä hetkellä toimi uudella modeemillasi, kannattaa asiasta olla uudelleen yhteydessä Sonera Vikapalveluun. Kannattaa varmuuden vuoksi myös mainita, että valtuutuksen kanssa on ollut ongelmia aikaisemminkin, niin asia pystytään korjaamaan siten, ettei vastaavaa ongelmaa jatkossa tule.

T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa