Skip to main content

Hyvää asiakaspalvelua

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Haluan näin julkisesti kiittää Soneraa erittäin hyvästä ja asiantuntevasta asiakaspalvelusta!
Ja erityiskiitokset Jonnalle!! Kiitin sinua kyllä jo puhelumme aikana mutta haluan vielä kerran kiittää sinua. Olet ihana!!!! :)

Keskustelin kanssasi eilen ja tilasin sinulta uuden puhelimen, Samsung Galaxy S 3:sen. Soitit vielä tänään perään ja selvitit asiat minulle.

Rupeaisitkos minun hlökohtaiseksi asiakasneuvojaksi??? ;D


Kaikenkaikkiaan täällä päässä on kiitollinen ja tyytyväinen Soneran asiakas!

1 kommentti

  • July 25, 2012
Ilo kuulla, että olet tyytyväinen saamaasi palveluun. Kiitämme kovasti kehuista ja välitin vielä erityiskiitokset sinua palvelleelle henkilölle. Mukavaa kesän jatkoa sinulle Tiinuliina1969!