Skip to main content

Hyvää asiakaspalvelua?

  • December 11, 2014
  • 5 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Puhuin tossa jonkun Timo nimisen herran kanssa liitymästäni, ja keskustelun päätteksi otin esille soittopyyntöni hänen esimiehelleen jonka jätin jo eilen. Päätti sitten tämä Timo löydä minulle luurin korvaan ja minulla jäi lause kesken!!! Huhhu. Soneraa en kyllä suosittele kenellekkään.

5 kommenttia

  • September 12, 2013
Hei veeeeeera !

Aikamoista... ei todellakaan kuulosta nyt siltä miltä pitäisi. Ettei puhelu olisi katkennut erehdyksessä?
Voit lisätä tänne profiiliisi asikasnumerosi tai matkapuhelinnumeron ilman ensimmäistä 0-numeroa, niin pystymme tarkistamaan tätä asiaa ja lähettämään palautteen eteenpäin. Katsomme myös, että sinulle soitetaan ja selvitetään asia. Pahoitteluni kuitenkin jo tässä vaiheessa, toimintatapaamme ei kuulu lopettaa puhelua noin.

  • September 12, 2013
Seleevä.. Minne minun pitää siis se numero laittaa??

  • September 13, 2013
Hei veeeeeera,

Asiakasnumeron lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.

  • September 13, 2013
Jos sitä ei tiedä niin mihin voi sen puhelinumeron laittaa?

kjns
Irkkaaja
  • Irkkaaja
  • September 14, 2013
veeeeeera kirjoitti:
Jos sitä ei tiedä niin mihin voi sen puhelinumeron laittaa?


Asiakasnumerosi näet laskusta, tai voit laittaa puhelinnumeron tuohon asiakasnumero-kenttään. Puhelinnumerosta pitää jättää ensimmäinen nolla pois, eli 0401234567 -> 401234567